Skocz do zawartości


Panowie pomocy!!! Po odpaleniu z zimowego snu przestała działać kierownica i zaczoł opadać heder jak się prubóje na siłę kierować co to może być? Ciśnienie dziwnie po orbitrolu jest 10Mpa a przed jest 6Mpa o co to chodzi w ogóle??

Co widzimy na zdjęciu Bizon ZO58?

Nie jestem w stanie zidentyfikować marki, modelu ani innych specyfikacji na podstawie dostarczonego zdjęcia, ponieważ przedstawia ono jedynie wnętrze mechaniczne, prawdopodobnie sekcję układu napędowego lub hydraulicznego kombajnu. Maszyna tego typu często jest używana podczas prac żniwnych na polach zbożowych. Typowy kombajn zbożowy, taki jak model Bizon ZO58, jest wyposażony w silnik o mocy średnio 100 KM, a jego szerokość hedera wynosi około 4,2 metra, pozwalając na wydajne koszenie dużych pól. Zazwyczaj maszyna ta korzysta z klasycznego, bębnowego systemu omłotu, co umożliwia skuteczne oddzielanie ziarna od słomy. Kombajn taki jest kluczowym elementem operacji żniwnych w polskich gospodarstwach rolnych, przyczyniając się do sprawnego zbioru zbóż.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

23 minuty temu, Karol323 napisał:

Na 2 sekcyjnym rozdzielaczu masz zawór i tam siedzi w zaworze śmieć... jeśli pompa daje takie ciśnienie czyli robi obieg sobie, niby oddzielnie ale one współpracuja kierownica i heder, klucz 27 i kręć

Ten zawór nie idzie go wyciągnąć co się ustawia ciśnienie w tym 2 sekcyjnym. To coś chyba jest nie tak bo powinno się go chyba wyciągnąć tak? 

Było przytkane i jest wyczyszczone i złożone. Poprawiło się ciśnienie ale jak opadał tak opada. Jak się troszkę pociągnie za dźwignie to wtedy zastopuje 

A kierownica jak nie chodziła tak nie chodzi

1 godzinę temu, Karol323 napisał:

Nie o to chodzi, jest taka dziureczka od przodu zaworu, igiełka tam tylko wchodzi, nie jest to przytkane?

Było przytkane i jest wyczyszczone i złożone. Poprawiło się ciśnienie ale jak opadał tak opada. Jak się troszkę pociągnie za dźwignie to wtedy zastopuje 

A kierownica jak nie chodziła tak nie chodzi

58 minut temu, Karol323 napisał:

Takiego miejsca zbytnio nie ma ale jak np od kierowania to najlepiej przy siłowniku, a tu przy rozdzielaczu rurkę popuścić którąś

I ze wszystkad leci olej nie ma grama powietrza po prostu masakra

58 minut temu, Karol323 napisał:

Takiego miejsca zbytnio nie ma ale jak np od kierowania to najlepiej przy siłowniku, a tu przy rozdzielaczu rurkę popuścić którąś

 

Edytowane przez ewelinka689

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v