Skocz do zawartości


Pierwszy z nabytków wziętych na restrukturyzację już założony. Trzydziestka w końcu będzie miała swoje zadanie w gospodarstwie.Dziękuję firmie agro-tur za profesjonalną i szybką obsługę;)

Co widzimy na zdjęciu Ursus C-330+tur?

Ursus C-330 z ładowaczem czołowym typu TUR pracuje na placu gospodarstwa jako uniwersalny ciągnik pomocniczy do załadunku i przeładunku materiałów sypkich oraz obsługi palet. Model C-330 był produkowany w latach 1967–1987 i napędzany jest dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym S-312C o pojemności 1960 cm³ i mocy około 30 KM, co przy prostej, niesynchronizowanej skrzyni biegów 6 2 zapewnia wystarczający uciąg i precyzję manewrowania przy pracy z ładowaczem. Masa własna ciągnika wynosi około 1900 kg, a udźwig tylnego TUZ kształtuje się w granicach 800–900 kg, dzięki czemu maszyna dobrze współpracuje z lekkimi maszynami zawieszanymi, a z przodu z ładowaczem Agro-Tur pełni funkcję kompaktowego „wózka widłowego” w gospodarstwie. Na rynku wtórnym w Polsce przybliżone ceny zadbanych egzemplarzy Ursusa C-330 mieszczą się zazwyczaj w przedziale 20–35 tys. zł, zależnie od stanu technicznego i wyposażenia, w tym obecności ładowacza.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

9 godzin temu, tytanowyJanusz napisał:

zaraz przetestujesz jak sobie będzie radził z bb z nawozami,

Dokładnie,jutro może ściągnę z przyczepy kilka bb to się okaże.

3 godziny temu, mas09akra napisał:

600kg balastu na tył i kierownica chodzi jak marzenie 😁

Już nie ma co przesadzać.300 kg w zupełności do takiego małego ciagniczka.Przecież nie tu żadnej ramy wzmacniającej.

1 godzinę temu, GBartek napisał:

Bez euroramki i ponad 7 tys ? Jaki osprzęt ? Siłowniki 1 czy 2 stronnego działania ?

Takie ceny są dziś.Z dodatkowego wyposażenia to wziąłem siłowniki dwustronne i łyżkę szerszą i oczywiście transport.

52 minuty temu, slawek3220 napisał:

Firma ta co Ci kiedyś pisałem na pw ? Nie było problemów by Ci zrobili inną podstawę pod słupki ? 

Dokładnie ta firma co pisałeś.Na początku dzwoniłem do wolmetu to powiedziano mi,ze oni się nie podejmą do szerokiej kabiny.Zadzwoniłem do Agrotur to powiedziano mi,ze nie ma żadnego problemu,oni mają opracowany patent na kabinę XXL i od kilku lat już robią takie,więc zamówiłem u nich.Bardzo miła i profesjonalna obsługa.

3 minuty temu, kamcio15 napisał:

A big bagi jak będziesz chwytał? Wiesz może jaka dopłata do euro ramki, czy wgl się tym nie interesowałeś? 

Orientowałem się,około 9500 zł z transportem,także podziękowałem i wziąłem zwykły 2 sekcyjny 😃Co do bb to będę zaczepiał na widły.

Edytowane przez mrursusc330
  • Thanks 1

Albo takie zdjęcie albo jest sporo wysunięty do przodu co nie jest zaletą. Ja 1,5 roku temu za 3 sekcyjny na euroramce z łyżką 1,6m, krokodylem 1,2m, dżojstikiem, amortyzatorem, ttransportem i montażem firmy Art-tur zapłaciłem 10k. Wybrałem tą firmę bo jako nieliczni robią tury krutsze do ciągnikŏw typu c330 czy 3512. Dodatkowo wychył euroramki na pośrednich ramionach robi robotę.


krótsze😁

18 minut temu, koordynator napisał:

Albo takie zdjęcie albo jest sporo wysunięty do przodu co nie jest zaletą. Ja 1,5 roku temu za 3 sekcyjny na euroramce z łyżką 1,6m, krokodylem 1,2m, dżojstikiem, amortyzatorem, ttransportem i montażem firmy Art-tur zapłaciłem 10k. Wybrałem tą firmę bo jako nieliczni robią tury krutsze do ciągnikŏw typu c330 czy 3512. Dodatkowo wychył euroramki na pośrednich ramionach robi robotę.

 

krótsze😁

 

U mnie dlatego jest dłuższy,gdyż o 15 cm do przodu jest przesunięte jego mocowanie ze względu na szeroką kabinę jaka jest na tej trzydziestce.Nie miałem wyboru,dla tura nie będę nowej kabiny zrzucać.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v