Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Mikruss napisał:

ale w aresie nie ma mechanicznych połówek tylko elektrochydrauliczne, no chyba ze mowimy o starej seri.54. Zresztą mniejsza  o to. Jak kupi mechaniczną którą ktoś dobrze zmajstrował zeby ciąć koszta to i tak buty same spadną .

Co do zetora tanie czesci tez juz były, forterra jak kojarzę ma 3 półbiegi, z czego jeden na tasmie, tez awaryjna skrzynia, czesci cenowo juz doganiają zachód.

Jak chce mechaniczny ok 100 km to massey 399, albo seria 42, albo własnie stare renówki .54, Fiatagri110-90 itp ale o takie ciągniki raz ze ciezko a dwa że są to raczej małe serie z mocnym silnikiem więc podnosnik i hydraulika bez fajerwerków.

Z wiekszego kalibru ze skrzynią bez wiekszych fajerwerków Valmet Valtra mega 8050 8150. Czesci tanie nie są ale nie ma problemu z uzywkami bo skrzynie takie same od 80 do 160 km.....

tak ja pisałem o serii .54 tam mechaniczna podobno git, a że znajomymi oglądałem Aresa to nawet handlarz mówił że czasem jak ściąga i coś uszkodzone to koszty duze żeby naprawić. forterry są drogie i znajomy jakoś Zetora nie chce, najbardziej patrzy za renault, case, MF, Deutz. no i ciągnik musi miec gabaryt bo chce ciągać 3m agregat talerzowy z siewnikiem na hydropaku


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v