Skocz do zawartości

Jumz ze strumykiem



24ha uprawione aż jumzikowi zaczęło wodę przy wtrysku przy głowicy wywalać :D

Co widzimy na zdjęciu Jumz ze strumykiem?

Ciągnik Jumz, widoczny podczas pracy na polu, wyposażony jest w silnik o mocy 65 KM, który efektywnie współpracuje z orką. Ten model charakteryzuje się silnikiem diesla D-65 o czterech cylindrach oraz pojemności skokowej 4,9 L, co zapewnia nie tylko wytrzymałość, ale i odpowiednią siłę ciągu potrzebną w trudnym terenie. Jego mechaniczna skrzynia biegów 9/2 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do wymagań pracy polowej. W tle można zauważyć sprzęt towarzyszący, który wspomaga proces uprawy gleby, podnosząc efektywność całego zespołu roboczego. Jumz doskonale radzi sobie z trudnościami terenowymi dzięki swojej konstrukcji i parametrom technicznym, co czyni go wartościowym narzędziem w różnych zadaniach rolniczych.


Rekomendowane komentarze

2 godziny temu, Leszy napisał:

Chyba całkiem nieźle zrobione. To jakieś nowe pole? Nieużytek?

To była łąka bo trzymaliśmy bydło, 1 pokos zebrany w siano drugi  uschło już teraz niczego nie ma to tależowałem na wylot razem z polem i będę orał pod zboże. 

37 minut temu, bonanza13 napisał:

jak te ruskie ciągniki w porównaniu do c385?głównie uciąg,spalanie,awaryjnosc i łatwość naprawy

Ja powiem tak jak ktoś się zna na ruskach to maszyna złoto części za grosze prosty w naprawie to tak jak z ursusem jak ktoś ma to wie co gdzie i jak w razie awarii. Ten jeszcze na oryginalnych oponach robotę to dopiero u nas widzi od 5 lat ale trzeba zajrzeć do skrzyni bo 2 biegu nie ma jak by tryb wycieło. 

Dnia 8.08.2021 o 19:59, tommy83 napisał:

Trzeba będzie kieliszki w głowicy wymieniać.

No właśnie nie wiem za co się zabrać przy naprawie kolega może coś podpowie na co zwracać uwagę i za co się zabrać. Temat taki że na z pod pierwszego od kabiny wtrysku sączy woda kroplami i drugi też się mokry robi.

Dnia 8.08.2021 o 20:07, rolniku360 napisał:

Jakiej szerokości talerzówka

2,7m roboczej.

Edytowane przez 18bamber
15 minut temu, 18bamber napisał:

No właśnie nie wiem za co się zabrać przy naprawie kolega może coś podpowie na co zwracać uwagę i za co się zabrać. Temat taki że na z pod pierwszego od kabiny wtrysku sączy woda kroplami i drugi też się mokry robi.

2700m roboczej.

Nie wymieniałem tych tulejek , moja głowica była już  do wymiany lub do naprawy ale cena naprawy była nie co mniejsza od nowej to kupiłem nową. Na YouTube są filmiki jak w Rosji wymieniają te tulejki w jumzie, próbowałem wyjąć tą tulejkę w zużytej głowicy ale tylko udało mi się odkręci nakrętki gniazd dociskające tulejki .

1 godzinę temu, tommy83 napisał:

Nie wymieniałem tych tulejek , moja głowica była już  do wymiany lub do naprawy ale cena naprawy była nie co mniejsza od nowej to kupiłem nową. Na YouTube są filmiki jak w Rosji wymieniają te tulejki w jumzie, próbowałem wyjąć tą tulejkę w zużytej głowicy ale tylko udało mi się odkręci nakrętki gniazd dociskające tulejki .

Czyli lepiej wymienić cała głowicę??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v