Skocz do zawartości

Kverneland 6716



Po 400 belkach się rozleciało. Nie polecam Pol-Agra płońsk za podejście do klienta. Mają Cie głęboko w poważaniu... Stoi już 5 dni i zapowiada się kolejne... Potrafią tylko sprzedać, a potem jako serwis to totalna porażka...



Rekomendowane komentarze

7 godzin temu, lukasz0920 napisał:

Jak byś prowadził firmę sprzedająca sprzęt to już cie widzę jak dajesz zastępcza maszynę w razie tego typu usterek gwarancyjnych każdemu co się coś popsuje.

Co ty pierdzielisz,nie po to buli się ciężkie pieniądze by na gwarancji maszyna stała tygodniami zepsuta .Naprawa gwarancyjna to problem sprzedawcy i producenta i wuj mnie to obchodzi że na części trzeba czekać wuj wie ile.Jak sprzedawca,serwis nie potrafi naprawić w krótkim czasie ,na dodatek wtedy kiedy jest najbardziej potrzebna to niech daje maszynę zastępczą ,lub wynająć usługę i fakturę sprzedawcy ,niech zwraca kasę.Przez takich jak ty i wielu podobnych gwarancja do bramy ma się dobrze.Chyba że sam jesteś dilerem czegoś .

 

Edytowane przez witejus
  • Like 1
  • Thanks 1

Rolnik chyba z księżyca spadłeś . Polskiej prasy to ja na oczy nie chce widzieć a dokładnie maszyn UNI-Famarol . Rozleciała mi się zębatka to musiałem tydzień się prosić , dzwonić czy taka część mają , a i tak  się okazało że części nie mają i produkować już nie będą bo model tej  prasy  nie produkują 10 lat.  Musiałem części dorabiać 3-4 tyg. oczekiwania , a zachodnią musiałem nająć żeby dokończyła robotę...

lukasz0920 napisał:

witejus napisał:

1 minutę temu, lukasz0920 napisał:

A co serwis na to poradzi,

Zastępczą maszynę niech daje.

Jak byś prowadził firmę sprzedająca sprzęt to już cie widzę jak dajesz zastępcza maszynę w razie tego typu usterek gwarancyjnych każdemu co się coś popsuje.

Ja w tym przypadku mam prawo do maszyny zastępczej, jeśli nie to wynajmuje usługę i faktura leci do dilera. Jak do sprzedaży to wszyscy w dupe by weszli a potem problem bo trzeba naprawić. Opisywać ich gdzie się da

robertbara napisał:

lukasz0920 napisał:

witejus napisał:

1 minutę temu, lukasz0920 napisał:

A co serwis na to poradzi,

Zastępczą maszynę niech daje.

Jak byś prowadził firmę sprzedająca sprzęt to już cie widzę jak dajesz zastępcza maszynę w razie tego typu usterek gwarancyjnych każdemu co się coś popsuje.

Ja w tym przypadku mam prawo do maszyny zastępczej, jeśli nie to wynajmuje usługę i faktura leci do dilera. Jak do sprzedaży to wszyscy w dupe by weszli a potem problem bo trzeba naprawić. Opisywać ich gdzie się da

Jeżeli to usterka gwarancyjna to fabryka ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v