Skocz do zawartości

Massey Ferguson 5710




Witam oto ciąg dalszy problemów z MF 5710 dyna 4 ciągników sprzedaje się podobno sporo tego modelu dlatego kieruje do was pytanie. Są dwie sprawy pierwsza jak już widzicie po nocnym postoju zawsze w ciągniku po przekręceniu kluczyka wyskakuje taki komunikat i piszczy po zapaleniu chwilę się pali i znika. Wygląda na to jakby układ hamulcowy był nieszczelny i gdzieś gubił ciśnienie. Oczywiście serwis twierdzi że tak ma być. Kolejna sprawa to szarpiący podnośnik. Kiedy zapniemy coś cięższego olej się rozgrzeje podnośnik zaczyna pracować nierównomiernie. Szarpie podczas podnoszenia i opadania, nie podnosi płynnie ani nie opada płynnie. Ciągnik był już dwa razy na serwisie pierwszy raz około 2 tygodni drugi raz lekko ponad miesiąc. Na miejscu był już główny serwis z agco kiedy troszeczkę podzwonilem okazało się jednak że ich wizyta nic nie dała oczywiście wymienili mnóstwo rzeczy ale się nie poprawiło. Kiedy zacząłem drążyć temat usłyszałem że zostało to naprawione na tyle ile było to możliwe. Podnośnik działa prawidłowo. Ma taką charakterystyke pracy. Utwierdzano mnie że te modele tak mają dlatego pytam się was czy to normalne jak z tym walczyć brac prawnika i oczekiwać wymiany na nowy skoro serwis już dwa razy nie potrafił tego naprawić a teraz twierdzi że wszystko jest w porządku ? Z tego co wnioskuje to dealer chciałby powalczyć z tym jednak MF Polska powoduje że ma związane ręce takie mam odczucia. Dodam że ciągnik jest na gwarancji do czerwca już sporo przestał na serwisie.
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

zrobiłeś już 300 h a dalej masz cały ciągnik pooklejany folą? cukierka tez jesz w papierku? tak jak pisze "kontrolka też zapala się po dłuższej przerwie ale gaśnie jak sprężarka nabije powietrza" szło tam to gdzieś usunąć by się nie pojawiało ale trzeba pytać w serwisie, ale jak latasz z przyczepami to takie  powiadomienie to jest mus o braku ciśnienia jak nie ma się nawyku patrzenia na manometr, o ile on go ma. 

Edytowane przez luki9610

To że ciśnienie schodzi z układu to jest normalne... Ale ja też miałem przypadek że u mnie był problem z tym że cały czas czujnik źle pokazywał iż nie ma powietrza w ukladzie pneumatycznym chyba że 4 razy był wymieniany czujnik i nic to nie dało aż już się zdenerwowalem pismo do prawnika w podskokach naprawili czujnik sprezarke i deskę rozdzielcza wszystko na gwarancji oczywiście było więc pismo Pomogło 🙂

Problem trwa cały czas został zmieniony pług na bardzo ciężki to teraz szarpie jak poj*bany ciśnienie też nie trzyma na zapalonym ciągle wali błąd i nawet nie znika. Dzisiaj był kolejny problem ciągnik miał włączony bieg jechałem na 2 d wrzuciłem na 3 a szarpnął stanął pokazywał że jedzie nic do tyłu pokazuje że jedzie nic stoi zgasiłem zapaliłem zero poprawy dopiero jak wyłączyłem hebel wróciło do normlanosci ... Ten ciągnik to nieporozumienie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v