Skocz do zawartości


Mam problem z moim deutz zima odpali pochodzi i zgasnie potem trzeba troche pokrecic i jak odpali to już chodzi normalnie i myśle że to wina tego wstepnego filtra czy można go z podstawa wymienić na inny i jak dobrać jakiś inny
Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr Agrofarm 430?

Ciągnik Deutz Fahr Agrofarm 430 pracuje na placu gospodarstwa, przygotowując się do kolejnych zadań polowych. Wyposażony w silnik SDF o mocy 99 KM, ten model zapewnia optymalną wydajność i niezawodność podczas ciężkich prac. Czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 4 litrów gwarantuje płynną i efektywną pracę, nawet w wymagających warunkach. Mechaniczna skrzynia biegów z 20 przełożeniami umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do potrzeb wykonywanego zadania. Moc tylnego TUZ wynosząca 4300 kg pozwala na efektywne współpracowanie z maszynami rolniczymi różnej wielkości. Deutz Fahr Agrofarm 430, uchwycony podczas konserwacji i napraw na placu, demonstruje swoje atuty w ramach intensywnego użytkowania w gospodarstwie.




Rekomendowane komentarze

Rożnie to bywa, czasami jest tak że przeciągnie i już chodzi dobrze a czasami ze zakleja sie na amen. A może też być problem z pompką zasilającą... trzeba trochę się pobawić żeby przyczynę znaleźć... Skoro myślisz ze to filtr wstępny to go omiń w układzie i zobaczysz czy będzie dobrze..,. musisz sprawdzać po kolei elementy podejrzane..

soltys48 napisał:

jakby zakleiła filtry to już by nie chodził albo nierówno by pracował

czasami jak drógi raz odpalę to nierówno chodzi przez chwilę a pózniej normalnie

EppS napisał:

Sprawdź membranę pompki zasilającej.

dlatego własnie zastanawiam sie nad wymiana podstawy filtra z pompką bo tą membrans już nieraz wymieniałem bo sie przerwała a i tak nią nigdy nie pompuje bo jest za delikatna a i tak sie przerywa

soltys48 napisał:

nie Masz tam elektrycznej pompki?

nie niema tam w układie elektrycznej pompki paliwa tylko mechaniczna na paski

michalik napisał:

możesz zamiast tej pompki własnie zamontowac podgrzewacz, ja mam tak w JD, Wtedy podgrzewacz ogrzewa filtr od srodka, ale wtedy musisz zamontowac inną pompke np elektryczną, Ja polecam przepływowy podgrzewacz stanadyne zalożyc przed filtrem, tanio i skutecznie...

 

a co bez tej pompki ciagnik nie bedzie chodził przecież to jest pompka reczna tyle że membranowa

radekz200 napisał:

U mnie znowu jak odpalałem w duże mrozy i ta parafina poszła w filtry to już potem nie mogłem zapalić chociaż mrozu nie było, trzeba było filtry wymieniać, a weź go odpowietrz 😂

Jak się zapowietrzy a masz pompkę na pasek to zdejmujesz pasek z pompki najlepiej wogle go wyjąć i bierzesz jakiś krótki pasek i wiertarkę i tym napędzasz pompkę a druga osoba odpala ciągnik jaki odpali to po chwili gasisz i zakładasz pasek ja tak raz agrotrona odpowietrzałem

Bercik92 napisał:

U nas jak zamarzała ropa w filtrze to suszarka do włosów ogrzewaliśmy i. Później jakoś zapalał 😅

to my też tak rozgrzewamy filtry tyle że opalarka do folii plandek

cccepik napisał:

możesz odkręcić przewody od filtra i jakąś tulejką ich spróbować złączyć

też myślałem tak złaczyć i zobaczyć co się bedzie działo

damianmarlena napisał:

sprawdz na układzie czy jest tam zaworek zwrotny bo może sie paliwo cofać i po zapaleniu to co jest w pompie do odpalenia wystarczy a za chwile robi sie przerwa i gasnie

na układzie jest chyba 6 zaworków wszystkie były wymieniane i nie pomogło


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v