Skocz do zawartości

Przedni most Massey Ferguson



Przód mial luzy i mialem nadzieje, że wystarczy wymienic tuleje, a tu taka niespodzianka..

Rekomendowane komentarze

32 minuty temu, Przemoc13 napisał:

Ma ktoś jakis pomysł jak, albo gdzie to naprawić w miarę niedużych pieniądzach?

Poszukaj firm co zajmują się regeneracją osi - spokojnie powinni naprawić coś takiego. Tutaj jakaś pierwsza z brzegu http://zm-nowak.pl/26_regeneracja-przednich-osi.html 

Można zadzwonić i powiedzą czy są w stanie zregenerować taki element.

Daniel770 napisał:

Był tur?

Był. U mnie nie był jakos ostro i non stop uzywany, ale widać po nim, że u poprzedniego właściciela wolnego nie miał


mariusz4321 napisał:

32 minuty temu, Przemoc13 napisał:

Ma ktoś jakis pomysł jak, albo gdzie to naprawić w miarę niedużych pieniądzach?

Poszukaj firm co zajmują się regeneracją osi - spokojnie powinni naprawić coś takiego. Tutaj jakaś pierwsza z brzegu http://zm-nowak.pl/26_regeneracja-przednich-osi.html 

Można zadzwonić i powiedzą czy są w stanie zregenerować taki element.

Za ta informacje flaszke stawiam :D wgl nie pomyślałem o tym, że mogą być takie firmy i czegoś takiego szukać. Jak już to myślałem do jakiegoś tokarza dać, żeby naspawał i wytoczył. Ale to trzeba caly przód rozebrać

CYCU123 napisał:

to i tak ze ci freza na wałku ataku nie scieło

Freza nie ścięło, ale miałem problem bo cały czas mi wykrecało podporę wału. Wkręcałem tam śruby na tych klejach i innych wynalazkach co niby po tym żadnej śruby nie wykręci, a to i tak cały czas wykręcało. Mam nadzieje, ze po tej naprawie ten problem zniknie

Nie jest problem  rozbierać.  Przy okazji  nowe uszczelniacze  dać i nakretke  kontrują  na wałek atakując. Same części  czyli tuleje  i uszczelniacze  jakieś  gumki  itp wyszło mnie 2 tys plus ta regeneracja. Oczywiście  to wszystko  zależy  ile się samemu  zrobi. Ale jest to jak składanie  klocków.  Jedynie  potrzeba  uważać  na sprężynę  blokady żeby przy wyjmowaniu kola talerzowego nie wstrzeliła.  I do czopów  do ich wyciągnięcia że zwrotnic potrzeba  śrub  CALOWYCH 5/8 cala.  Patrz na części  dana spicer  są to oryginały producenta  mostu  i nawet tańsze niż agco. 

I pod dekiel nie ma uszczelki fabrycznie  tylko np  jakis kleij dać nr Rainza 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v