Skocz do zawartości

Zetor Forterra 11441 + SIAM



Teraz to i podgarniać w górę nie trzeba :P

  • Like 3

Rekomendowane komentarze

46 minut temu, danielhaker napisał:

Połowa nowym asfaltem, a połowa blisko 50-letnim, że nie pogonisz. Na równej drodze to i kilometrów nie zauważysz ;)

Tym bardziej konkretnym zestawem trzeba się poruszać z głową po dziurawych "autostradach" najgosze wyboje nie do ominięcia gdzie trzeba redukować do zera potem się bujnąć z takim tonarzem za sobą drogi nie ubywa a czas leci 

  • Like 1

Ciężko jest znaleźć coś w rozsądnych pieniądzach. Ja już i we Francji szukałem...

Ma własną hydraulikę. Jeśli kiedyś będzie jakaś awaria to się podepnie wąż, ale pompa raczej jest w dobrym stanie, bo przyczepa woziła tylko zboża więc nie powinna być zmęczona. Na podłodze lakier jeszcze nie wytarty :)

4 godziny temu, DanielFarmer napisał:

Jakie tu masz kapcie? typowe tir 385? jak to po grząskim idzie? serio 16m3 z górką naładowane ciagasz?

Koła 385 tylko bieżnik terenowy. Na pewno najmniejszy opór stawiałyby typowo rolnicze, ale ich cena ;) Najgorsze są te z samochodów. Tam koło od razu zatrzymuje się na błocie.

16 w burtach + lekka górka

20200811_160712-2_1366x664.jpg

Tylko dolny, bo górny nie jest przystosowany do takiego nacisku. Z początku woziłem delikatnie na dolnym tym długim do jednoosiówek, ale daleko wysunięty i mocno bujało. Później opuściłem górny, ale też strach więcej ładować żeby go nie urwać na drodze. Ostatecznie oddałem konsolę do przerobienia na piton fixa i teraz można ładować ile się da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v