Skocz do zawartości

Ursus


Rolniczek98

jutro start oby bezawaryjnie

Rekomendowane komentarze

Zacytuję

"

SILNIK
Typ silnika: PERKINS 1104C-44 (RE 38351)
Liczba cylindrów: 4
Pojemność skokowa: 4400 cm3
Moc znamionowa: 50kW/68KM
Max. moment obrotowy: 273 Nm
Skrzynia przekładniowa: mechaniczna z kołami przesuwnymi (synchronizowana)*
Liczba biegów przód/tył: 8/2 (synchronizowana 12/4)*
Blokada mech.różnicowego tylnego mostu: mechaniczna
Prędkość jazdy do przodu: 2,27-30,63/2,63-35,56
Prędkość jazdy do tyłu: 3,09-12,63/3,58-14,66
Dodatkowe prędkości jazdy do przodu z biegami pełzającymi: -
Rodzaj WOM: niezależny włączany sprzęgłem głównym (WOM sterowany hydraulicznie)*
Prędkość obr.WOM/silnik: 540/1893 1000/1900
Min.moc WOM przy znamionowych obr. silnika: 44 kW (60KM)
Min.moc z WOM przy prędkości: 41,5 kW (56,5KM)

UKŁAD HYDRAULICZNY
Regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna szybkości reakcji
Wydatek pompy podnośnika: 26 l/min
Wydatek hydr.zew. łączy z pompą pomocniczą: 45 l/min lub 62 l/min
Max. udzwig podnośnika: 2800 kg (3200 kg)*
Hydraulika zewnętrzna: 4

UKŁAD JEZDNY
Mechanizm kierowniczy: hydrostatyczny
Hamulec roboczy: tarczowy, mokry
Hamulec postojowy: mechaniczny
Ogumienie przód/tył: 12,4R24/16,9R34 (niskoprofilowe 360/70R24/ /480/70R34)*
Rozstaw kół przednich: 1475-1800 mm
Rozstaw kół tylnych: 1515-2210 mm

WYMIARY - MASY - POJEMNOSCI
Długość x szer. x wys. (mm): 3710-4250x1860-2685x2620-2640
Rozstaw osi: 2345 lub 2400 mm
Prześwit pod skrzynią biegów: 440-480 mm
Min. masa: 3450 kg
Max. masa z obciążnikami: 4180 kg
Zbiornik paliwa: 80 dm3

INNE PODZESPOŁY
Kabina (Rama): Komfortowa
Obciążniki przednie: 260 kg (+180 kg)*
Obciążniki tylne: (190 kg lub 290 kg)*
*na zamówienie

Cena nowego ciągnika w roku 2007 wahała się w granicach 89 300 PLN (cena nie zawiera podatku VAT)"

Odnośnik do komentarza
mf362 napisał:

Spora pojemność jak na Perkinsa? Ile on ma koni ?

no fajnie ze taki jest bo nie jest wysilony jak te dzisiejsze jednostki i też atut bez dpf katalizatora adblue itd jedynie to odma idzie do korektora ssacego i dla czystości spalin kąt wtrysku jest 2 stopnie przed gmp

Odnośnik do komentarza

odme zawsze można zrobić jak w 3p i wtedy silnik oddycha w 100% czystym powietrzem.Na nieduże gospo nawet spoko ciągnik,tylko z komfortem to taka trochę lepsza siuntka

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, Rolniczek98 napisał:

no fajnie ze taki jest bo nie jest wysilony jak te dzisiejsze jednostki i też atut bez dpf katalizatora adblue itd jedynie to odma idzie do korektora ssacego i dla czystości spalin kąt wtrysku jest 2 stopnie przed gmp

Bardziej chodziło mi o to że zazwyczaj Perkinsy były 3.8/3.9 l w tych mniejszych perkinsach :)

To ten twój silnik będzie miał pewnie75/80 koni?

Odnośnik do komentarza
mf362 napisał:

23 minuty temu, Rolniczek98 napisał:

no fajnie ze taki jest bo nie jest wysilony jak te dzisiejsze jednostki i też atut bez dpf katalizatora adblue itd jedynie to odma idzie do korektora ssacego i dla czystości spalin kąt wtrysku jest 2 stopnie przed gmp

Bardziej chodziło mi o to że zazwyczaj Perkinsy były 3.8/3.9 l w tych mniejszych perkinsach :)

To ten twój silnik będzie miał pewnie75/80 koni?

dokładnie 68km to było przejście Ursusa w silniki eko on spełnia normę euro 2 i to były lata przejścia z starych silników bodajże 3.8 taki jak 5314 na te silniki perkinsa 4.4 z serii 1100 a reszta to jest 5314 skrzynia, podnosnik itd os przednia jest dana

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v