Skocz do zawartości

smarownica na naboje



teraz pytanie z kategorii głupich ale jednak. jak się zakłada naboje? niby proste odkręcić górę, naciągnąć sprężynę, zdjąć osłonkę, włożyć nabój, zerwać zawleczkę, zakręcić, zwolnić sprężynę. to tyle teorii. w praktyce zniszczyłem dwa naboje a smar albo na podłodze albo sprężyna wpadła do końca i nie da się smarować. jakieś triki?



Rekomendowane komentarze

  • Root Admin

kurcze, tu mam smar fuchsa, jutro spróbuję jakiś inny, mam chyba własnie Łt z orlenu, jak patrze na te filmiki to coś mi się wydaje ze problemy mogą być dwa

1. zrywając zawleczkę - na filmikach wychodzi cały plastik - u mnie część została - taki fragment ok 5mm wałek plastikowy. może on zapowiterza, ale dziwne bo w 2 tubkach oderwało się tak samo

2. sprężyny nie wepchałem do srodka tubki, bo byłem przekonany ze sprężyna sama poowoli wchodzi dopychając smar i jak dojdzie do końca to znaczy ze koniec smaru

1 minutę temu, yacenty napisał:

kurcze, tu mam smar fuchsa,

1. zrywając zawleczkę - na filmikach wychodzi cały plastik - u mnie część została - taki fragment ok 5mm wałek plastikowy. może on zapowiterza, ale dziwne bo w 2 tubkach oderwało się tak samo

 

fusch i u mnie tak sie urywa a z kolei SMAR AGROMA BY FUSCH juz ok

Najlepiej to. Skończy ci się nabuj cofasz tłok do tył calkiem odkręcasz przód tzn. (od strony co pompujesz) nabijasz cały nabuj tak aby całą pokrywką szła do tłoka co później go zwalniasz a tym przez pół co jest na taką zwana zawleczkę od strony wajchy, zakręcasz i ma być a jak nie to masz odpowietrznik przyciskasz i git od strony wajchy, lub jak nabijesz nabuj i zakręcisz to popuszczasz o pół obrotu jak zwolnisz tłok w dół do wajchy i zakręcasz spowrotem :)
Tak jak mas, na zdj to odwrotnie nabuj 180 stopni

Odgrzeję

Stosujecie jeden rodzaj smaru do łożysk tocznych i sworzni? np w ciągniku sworznie w tulejkach w ładowaczu czołowym, czy oś przednia i zwrotnice.  Smar litowy np łt 43 jest niby to łożysk tocznych i ślizgowych, ale czy takie sworznie nie zapiekają sie takim smarem? tam nie ma prędkości obrotowej, wysokich temperatur.

czy lepiej dwa osobne smary

łożyska toczne np. łt 43

sworznie np. wapniowym stp


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v