Skocz do zawartości

Budowa magazynu



Prawie koniec budowy 😁



Rekomendowane komentarze

Gość

Opublikowano (edytowane)

Nie boisz się z zbankrutują i nie odzyskasz narobionych kosztów przez 30 - 45 dni?

Bo wątpię abyś miał terminy 7 - 14 dni.

Chyba że RUS jedynie gotówka.

 

Ja ostatni raz pojechałem za przelew przy rozładunku do GB, wróciłem na terminy i teraz czekam czy zobaczę kasę. A już słyszałem że duże firmy produkcyjne wstrzymały płatności dla operatorów logistycznych.

Edytowane przez damianzbr

@wojak1986 o czym ty?? Cały ciężar odpowiedzialności finansowej w branży TLS spoczywa wyłącznie na firmie transportowej. Produkcja wyśle towar do magazyny i czy za to zapłaci czy nie towar dojedzie.

Spedycja będąca pośrednikiem po między producentem a firmą transportową, nie ryzykuje żadnym środkami pieniężnymi po za tymi wydanymi na laptopa i toner. Gdy producent zbankrutuje spedycja po prostu nie zapłaci firmie transportowej.

Gdy spedycja zbankrutuje to za pewne otrzyma zapłatę od producenta ale ta kasa już nie trafi do przewoźnika bo przejmą ją urzędy i banki.

A przewoźnik robi od samego początku koszty, paliwo, amortyzacja, pensje opłaty drogowe i nie wie czy otrzyma kasę.

 

Chyba pomyliłeś firmę transportową z spedycja / pośrednikiem

 

A kolega @mlody43 mówiąc o dużej firmie która się zwinęła, chyba miał na myśli kumpla @danielursus3p z którym Daniel jest uprawiał konszachty :P

I tamten zwinął się nie z powodu korony tylko troszeczkę wcześniej.

3 minuty temu, slawek74 napisał:

są tacy co nie mają innych źródeł dochodu a samochody na kredyt🤔😉

Tacy to większość.

Nie wszyscy byli w GB kierownikiem logistyki TESCO że teraz sobie wrócili do PL i kupili ze 20 szt. nowego volvo xD

damianzbr napisał:

@wojak1986 o czym ty?? Cały ciężar odpowiedzialności finansowej w branży TLS spoczywa wyłącznie na firmie transportowej. Produkcja wyśle towar do magazyny i czy za to zapłaci czy nie towar dojedzie.

Spedycja będąca pośrednikiem po między producentem a firmą transportową, nie ryzykuje żadnym środkami pieniężnymi po za tymi wydanymi na laptopa i toner. Gdy producent zbankrutuje spedycja po prostu nie zapłaci firmie transportowej.

Gdy spedycja zbankrutuje to za pewne otrzyma zapłatę od producenta ale ta kasa już nie trafi do przewoźnika bo przejmą ją urzędy i banki.

A przewoźnik robi od samego początku koszty, paliwo, amortyzacja, pensje opłaty drogowe i nie wie czy otrzyma kasę.

 

Chyba pomyliłeś firmę transportową z spedycja / pośrednikiem

 

A kolega @mlody43 mówiąc o dużej firmie która się zwinęła, chyba miał na myśli kumpla @danielursus3p z którym Daniel jest uprawiał konszachty :P

I tamten zwinął się nie z powodu korony tylko troszeczkę wcześniej.

cala prawda o transporcie😔 Beton b25 ze zbrojeniem rozproszonym 13-15cm

Najwiekszy tabor w UE a placzą. Z czego tu polowa żyje i inwestuje w te gospodarstwa bo chyba nie z płodów rolnych. Teraz dobre źródło lokowania kapitału to rolnictwo i ucieczka przed skarbówką. Koło mnie też w przeciagu kilku lat transportowcy zrobili się rolnikami. Chyba odnaleźli spokój w uprawie na starość?

U mnie połowa to drivery w okolicy więc tu nie lamentujcie...

Edytowane przez wojak1986
wojak1986 napisał:

Zastanawiam się jak ktoś w transpocie może zbankrutować? Ma kase w nieruchomosciach i innych polokowaną poprostu nie chce materialnie odpowiadać za niewypłacalność innych. Za miesiąc pod inną nazwą otwiera na nowo...

Jesli masz spolke zoo to tak, oglaszasz upadłość i odpowiadasz karnie za zle zarzadzanie i teraz każdy kto juz ledwo ciagnal kredytowal sie nie placac w terminie nagle zwali wine na wirusa, ale jak masz dzialanosc na siebie to odpowiadasz swoim majatkiem i nie ma zmiłuj.

Gość

Opublikowano (edytowane)

14 minut temu, wojak1986 napisał:

Najwiekszy tabor w UE a placzą. Z czego tu polowa żyje i inwestuje w te gospodarstwa bo chyba nie z płodów rolnych. Teraz dobre źródło lokowania kapitału to rolnictwo i ucieczka przed skarbówką. Koło mnie też w przeciagu kilku lat transportowcy zrobili się rolnikami. Chyba odnaleźli spokój w uprawie na starość?

U mnie połowa to drivery w okolicy więc tu nie lamentujcie...

Ja nie od dzisiaj na tym forum piszę że na rol. lepiej zarabiam niż w transporcie. Gdybym miał leasingi to prawdopodobnie dokładał bym z rol do transportu. A że auta pospłacane to pojeżdżą do póki nadają się do jazdy po UE, zużyją się to będzie koniec tej poje..banej ryzykownej zabawy. Szczerze to nie mogę się doczekać. A teraz jak na czysto zostaje w miarę konkretny pieniądz (bo nie ma leasingów) to głupio je sprzedać za grosze. Transport z obecnymi stawkami byłby fajny gdyby dawali nowe auta za darmo. Tak to robi się na leasingi praktycznie i zostaje 1 - 3 tys. z auta po opłacenia leasingów za nowy skład i wszystkich kosztów tel, OC, AC OCP, paliwo, części, filtry, klocki, pensje, podatki, drogi, mandaty, net, tel, księgowym giełdy, GPS i co nie miara nerw.

Chyba że kupować używane auta ale wtedy jeszcze więcej nerw jak co chwilę się gdzieś rozkracza.

 

 

Edytowane przez damianzbr

Ode mnie powiem tylko tyle o tej firmie co niby zbankrutowała. Ten człowiek jest za chytry, żeby odpuścić. Ci co go znają wszyscy mówią równo "typ człowieka, któremu nawet wysrać się było szkoda.." A ci co tak mówią znają go od dzieciaka, więc wiedzą co mówią. Albo chłop przewidział sytuację i ulotnił się w odpowiednim czasie albo nie wiem...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v