Skocz do zawartości

Kubota 8560 + Igamet 8t



Wczorajsze manewry.



Rekomendowane komentarze

9 minut temu, slawek74 napisał:

zapomnij że 255 pociagniesz na pionowych wałach w adapterze próbuj ciagnik taką kubotę 100km teraz trochę kryzys ze sprzedażą to wyrwiesz poniżej 170tys netto a okazjia zakupu nowego ciągnika może się nie powtórzyć

Nie koniecznie to musi być kubota. Może też byc coś tańszego typu New Holland. Taki td5.95 to też bardzo fajny ciągniczek bo miałem okazję takim jeździć. 

rolas360 napisał:

9 minut temu, slawek74 napisał:

zapomnij że 255 pociagniesz na pionowych wałach w adapterze próbuj ciagnik taką kubotę 100km teraz trochę kryzys ze sprzedażą to wyrwiesz poniżej 170tys netto a okazjia zakupu nowego ciągnika może się nie powtórzyć

Nie koniecznie to musi być kubota. Może też byc coś tańszego typu New Holland. Taki td5.95 to też bardzo fajny ciągniczek bo miałem okazję takim jeździć. 

żadnego tureckiego td tylko serie T5

Za t5 EC trzeba dać 200 netto, mi robili wycene na 215 netto ale na fullu a jd 244 netto to wybór prosty tylko jd bez pneumatyki reszta to samo co nh z tym że to nafaszerowane elektryką dziadostwo gdzie jak stanie to już bez kompa nie podchodz, stare statki 15 lat wstecz mniej skomplikowane i mniej nafaszerowane także ten nowy ciągnik to mieszane uczucia niesie :D  Wniosek o płatność poleci pewnie w kwietniu to i ostateczna decyzja zapadnie niebawem co w końcu wziąć xD 

Edytowane przez Zawisza

Sławku nowy nie pewny a co mówić używka. Teść ma z grupy cnh te patriotyczne kolory dwa, jeden profi drugi multi to ten pierwszy obrócił łożysko w skrzyni po 2kmtg naprawa 16 tysi, ten mniejszy pierd wciąż jakąś bolączki, głównie drobnoski ale są... Znajomy  u którego woziłem qq 5 jd wszytkie kupione używki stukają nie małe przebiegi bo 1kmtg i więcej na sezon a robią nie mało i na większości jeżdzą pracownicy, jest nawet jeden na autopower którego ludzie nie chwalą a tutaj ten jd aktualnie 12kmtg i lata aż miło

Edytowane przez Zawisza

Mi nh td5.85 wycenili na 159 tys brutto wyposażenie to zaczepy górny suwany dolny połowy wzmocniony podnośnik siedzenie pneumatyczne razem z siedziskiem pasażera klima rewers hydrauliczny opony 480/70 r 34 tył, przod 380/70 r 24 4 halogeny z tyłu 2 z przodu 2 pary wyjść hydraulicznych (standard) przednia oś wzmacniana z dwoma siłownikami (jak to powiedział sprzedawca dedykowana do ładowacza) i chyba z grubsza to tyle


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v