Skocz do zawartości

Massey Ferguson 690



Wszystko wszystkim ale co za baran wymyślił podwójne błotniki to ja nie wiem xD jak rozcielismy pierwsza warstwę to było na równo z cięciem ziemi... Za to pod spodem jest naprawdę git. Drugiej warstwy blachy kłaść nie będziemy bo nie ma sensu robić tego samego co fabryka


Rekomendowane komentarze

41 minut temu, robi57362 napisał:

nowy nabytek?

Wystawiony do remontu, na handel. 

39 minut temu, MF675ursus napisał:

Jeżeli ktoś jeszcze ma co ratować w tym miejscu, to proponuję błotnik od strony koła uszczelnić na łączeniu blach oraz zamknąć profil dolny

Tragedii nie ma, blacha od strony koła zdrowa i gruba, naparzalem w nią młotkiem i akurat jest git. Pierwsza warstwa zgniła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v