Skocz do zawartości

Massey Ferguson 690


Luke16

Wszystko wszystkim ale co za baran wymyślił podwójne błotniki to ja nie wiem xD jak rozcielismy pierwsza warstwę to było na równo z cięciem ziemi... Za to pod spodem jest naprawdę git. Drugiej warstwy blachy kłaść nie będziemy bo nie ma sensu robić tego samego co fabryka


Rekomendowane komentarze

Jeżeli ktoś jeszcze ma co ratować w tym miejscu, to proponuję błotnik od strony koła uszczelnić na łączeniu blach oraz zamknąć profil dolny

Odnośnik do komentarza
41 minut temu, robi57362 napisał:

nowy nabytek?

Wystawiony do remontu, na handel. 

39 minut temu, MF675ursus napisał:

Jeżeli ktoś jeszcze ma co ratować w tym miejscu, to proponuję błotnik od strony koła uszczelnić na łączeniu blach oraz zamknąć profil dolny

Tragedii nie ma, blacha od strony koła zdrowa i gruba, naparzalem w nią młotkiem i akurat jest git. Pierwsza warstwa zgniła

Odnośnik do komentarza

Taka konstrukcja tych błotników. Od strony koła blacha jest gruba, ale montowana na śruby do cienkiej i przetłoczonej, która na tym połączeniu gnije bardzo szybko. Pomaga uszczelnienie tego połączenia, pod warunkiem że jest co jeszcze uszczelniać

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v