Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

U mnie 3 lata trzyma a zeby bylo oki to tak kupujesz zestaw naprawczy rozdzielacza i wszystko w nim wymieniasz jest duzo roboty i skrobania starych uszczelek na uszczwlki dajesz cieniutka minimalna ilosc czerwonego sylikonu 

Pozniej dajesz nowe po 2 miedzane podkladki pod przewody dochodzace do rozdzielacza ale musisz je obistronnie smarowac dwuskladnikowym klejem do metalu w takiej strzykawce za 30 zl ma to wygladac tak sruba podkladka posmarowana obustronnie przewod pozniej znowu podkladka obustronnie posmarowana klejemi i zakrecasz mocno do rozdzielacza i tak robisz 3 razy bo 3 przedwody zamiast tego kroca kupujesz rurke dluzsza nowy oring a przy skladaniu tego i przykrecaniu do pompy smarujesz grubo klejem do metalu i skrecasz to zostawiasz na min 24 godzniy bez ruszania i uzywania hydrauliki a najlepiej 48 godzin pozniej nie ma opcji by cos cieklo 

Nie no wlasnie leci jakby spod glowicy na malym kawalku jest widoczny olej doslownie na 2 cm dlugosci moze wiecej a spod uszczelek lasek popychaczy tez leci ale to od strony wentylatora a tutaj jest widoczne od 2 strony czyli patrzac na tlumnik probowalem dociagnac glowice ale jest dokrecona oki

Moze ktos wie jak zaradzic ??

Edytowane przez damianos95

Czyli na razie Ci się poci ,jeżeli dobrze zrozumiałem ? Można z tym jeździć ale z czasem ,będzie się to powiększać i ciągnik będzie robił się słabszy. W tej chwili można by spróbować dotrzeć pastą łączenie głowicy i cylindra ,jeżeli oczywiście wżer nie jest duży ,albo wizyta u majstra.Ściągałem nagar z głowic ,zapłaciłem 130 zł z ustawieniem wtrysków.

To tanio ale u mnie raczej nie ma specow jest jeden ale robi dorywczo to i terminy mega dlugie 

Tak narazie jest delikatme zapocenie nic wiecej nie zauwazylem a szczerze boje sie to rozbierac zeby nie bylo gorzej 

Czyli mowisze ze narazie moge tak jezdzic i nic sie nie powinno dziac ?? Czy wyciek bedzie sie powiekszal ?? 

Szczerze to chcialbym to robic po wiosennych zasiewach 

Slyszalem o podkladkach miedzy cylinder a glowice stosowales moze to ?? Zdaje egzamin ??

Jak kupiłem swojego t-25 to już się bardzo pocił z jednego cylindra.Jeździłem tak z tym ale czuć było,że się robi słabszy. Ostatecznie poszedł na warsztat bo dym szedł już pomiędzy głowicą a cylindrem. Robić tym można ale jeżeli już takie coś powstało to się będzie z czasem powiększać. Jeżeli będziesz regenerował to trzeba obie głowice i cylindry. Druga rzecz to terminy w zakładzie ,od wiosny zaczyna się sezon i trzeba czasami trochę poczekać. Także musisz też to uwzględnić. Podkładek miedzianych nie stosowałem pod głowicę,z tego co słyszałem z tym jest różnie. Według mnie dobry fachowiec powinien "dopasować" głowicę do cylindra i nic więcej nie potrzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v