Obciaznik z kół dwumasowych od aut z automatyczną skrzynią biegów masa 110kg
Rolnik1973 20095 Opublikowano 23 Września 2019 To tyle germańskich aut padło🤔 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2567532
Gość Opublikowano 23 Września 2019 Rolniku... nie "padły" auta, tylko koła dwumasowe.. To jest część wymienna, więc Mirek z Januszem na warsztacie wymienim, i autko (notabene frycowe) będziem śmigać dalej 😉 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2567554
timo 824 Opublikowano 23 Września 2019 Cytat z kół dwumasowych od aut z automatyczną skrzynią biegów Sam sobie przeczysz. Albo dwumasa, albo automat. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2567555
Dzikizetor 97 Opublikowano 23 Września 2019 A myślisz że w dieslach z automatyczną skrzynią biegów nie ma dwumasy? Naprawiam też automaty znaczy pracuje w warsztacie co się w tym specjalizuje a po godzinach traktory i czasem ciężaroweA dokładnie te dwumasy są od aut że skrzynią DSG 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2567614
Dzikizetor 97 Opublikowano 24 Września 2019 https://youtu.be/Ey_KKu8QCWc Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2567676
timo 824 Opublikowano 24 Września 2019 23 godziny temu, Dzikizetor napisał: A myślisz że w dieslach z automatyczną skrzynią biegów nie ma dwumasy? Naprawiam też automaty znaczy pracuje w warsztacie co się w tym specjalizuje a po godzinach traktory i czasem ciężarowe A dokładnie te dwumasy są od aut że skrzynią DSG Sprzęgło z dwumasowym kołem zamachowym to rodzaj sprzęgła ciernego. W automatycznych skrzyniach biegów NIE MA sprzęgła ciernego, za to jest hydrokinetyczny zmiennik momentu obrotowego (zwany sprzęgłem hydrokinetycznym). Jeśli serio pracujesz w warsztacie i nie wiesz tak podstawowych rzeczy, to współczuję klientom tego warsztatu... Zresztą w drugim zdaniu zaprzeczasz pierwszemu. Owszem, przy DSG (jak i przy innych skrzyniach dwusprzęgłowych) oraz "zwykłych" manualach są sprzęgła dwumasowe, ale nie w automatach. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2568027
Dzikizetor 97 Opublikowano 25 Września 2019 Nie zgodzę się z tobą kolego np w Audi normalna skrzynia automatyczna i jest dwumasa ta skrzynia ma nazwę CVT tak zwana na łańcuchu bezstopniowa i tam nie ma sprzęgła hydrokinetycznego tzw konwentera a w innych skrzyniach np 5L40 gdzie jest konwenter już tej dwumasy nie ma a więc kolego nie zrozumieliśmy się Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2568272
timo 824 Opublikowano 25 Września 2019 (edytowane) CVT to skrzynia, jak sam wspomniałeś, bezstopniowa i nie ma nic wspólnego ze skrzynią automatyczną poza tym, że zmiana "biegów" odbywa się bez udziału kierowcy - a w zasadzie wcale się nie odbywa, bo tych "biegów" w CVT nie ma. To jest zupełnie inna konstrukcja (działa jak tzw. "wariator" w kombajnie czy pokosówce). Skrzynia bezstopniowa to nie skrzynia automatyczna! Mimo, że często oprogramowanie tych skrzyń (i całych samochodów) symuluje zmiany "biegów". "Normalna" skrzynia automatyczna to taka, która posiada zespoły przekładni planetarnych i sprzęgieł. Natomiast przytoczona przez Ciebie 5L40 jest normalnym "automatem" z konwerterem. Edytowane 25 Września 2019 przez timo Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/762919-zetor-4011/#findComment-2568329
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się