Skocz do zawartości

Zetor 11441 Forterra + Agro-Masz AU42



Czy ktoś z tu obecnych zmieniał klocki hamulcowe w Forterze? Dużo roboty? Ogarnę to sam?

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Metaliczne tarcie w okolicy lewego tylnego koła. Tutaj ich żywotność skróciło to, że czasami nie odbijają hamulce i zdarzyło się kilka razy że zauważyłem to dopiero gdy poczułem smród w kabinie


Przy mocnym wciśnięciu czasami zdarzy się że hamulce nie oddadzą i jest tzw. twardy pedał. Pomaga zaciągnięcie i zwolnienie ręcznego

Mam dokładnie to samo, ale wciskając gwałtownie nożny (nie zawsze). Rozmawiałem ostatnio ze znajomym i mówił że u niego pomogła wymiana pompek hamulcowych. Podobno się zapiekają i nie chcą oddać


Właśnie tego się obawiałem czy ten tłoczek sam cofnę, ale skoro mówicie że na luzie to trzeba przed sianokosami to ogarnąć 😉

Mieliśmy podobny problem w NH, praktycznie nie hamował a jak już złapał to nie oddawał, dopiero po zgaszeniu hamulce puszczały. Ręczny działał normalnie, ale nie oddawał przycisk do zwalniania go i trzeba było kilka raz przy*ebać z pięści i wyskakiwał, Po wymianie pompek hamulcowych wszystko działa tak jak należy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v