Skocz do zawartości

ZETOR 5211 i opryskiwacz 600l



prawie jak "bocian" na tych kołach czwartkowe pryskanie



Rekomendowane komentarze

wilk3 napisał:

Obstawiam że jakieś 35 nie mierzylem nigdy

wilk3 napisał:

niezła dyskusja się wywiązała ale juz wyjasniam co i jak😃 co do spalania to jest tak że zetor ma stałą dawkę paliwa przez co spala mniej w polu więcej w transporcie 60 ma regulowaną i tu jest pies pogrzebany, bo w orce to ona ma mniej siły uciągu niz zetor i spala owiele wiecej reszta rzeczy to jest różnie, ale w transporcie na pewno mniej spali, komfort nieporownywalny z 60, wyższość zetor to niezależna i mocna hydraulika która przemawia w 100% za tym ciągnikiem no i zaczep hitch, posiadam może nie 60 ale 40 jeszcze i mogę śmiało powiedzieć, że zetora 5211 można śmiało porównać z 60 i mimo 3 garków zetor nie ma sie co wstydzić w większości ważnych dla mnie autach wygrywa

Co do dawki, to większej durnoty nie słyszałem.

1 godzinę temu, danielhaker napisał:

Wersje na zachód czasami miały także półbiegi

e tam od razu pólbiegi

co najwyżej wzmacniacz momentu 

ale spodobało mi się określenie napotkane na forum w temacie o tym mechaniźmie bo ktoś to nazwał "powershift dla ubogich" 

 

części chyba są dostepne ale gdzie to wśrodku siedzi i z którym współpracuje koło zębate z rysunku to nie wiem 

338275982_2019-04-2214_46_17.thumb.jpg.486513248db2adf5dac9ae4b305fdce4.jpgwzm6.thumb.png.f65e17a157da1f751ea4158f2839b667.pngwzm5.thumb.png.2656cbf54802c344a0cbb34e0af3aec2.pngwzm4.thumb.png.4e2834f3a0cfa8db1453e7aaeb4b0172.pngwzm3.png.d969eb839c559c1b6fe86c567da8f62e.pngwzm2.thumb.png.e59094cb5abdccbbe26b3c4048ba8742.pngwzm1.thumb.png.e7fff21567a7ba18e3ee8f2f706e9fd9.png

 

3 godziny temu, kb4512 napisał:

To może popada przy okazji 😂

co najwyżej poleci grad banów jeśli nawałnica (gównoburza) przybierze na sile poza skalę Saffira-Simpsona:ph34r:

Gość

Opublikowano (edytowane)

kiedyś przy okazji innego zdjęcia była dyskusja że części do opcjonalnego wyposażenia zetorów które wychodziły na rynki zachodnie sa albo niedostepne albo horrendalnie drogie , po nr katalogowych zauważyłem że idzie dojść do wielu części , niektóre dostepne u polskich sprzedawców 

Edytowane przez Gość
18 minut temu, kadłub napisał:

kiedyś przy okazji innego zdjęcia była dyskusja że części do pocjonalnego wyposażenia zetorów które wychodziły na rynki zachodnie sa albo niedostepne albo horrendalnie drogie , po nr katalogowych zauważyłem że idzie dojść do wielu części , niektóre dostepne u polskich sprzedawców 

Dobrze napisałeś, do "wielu" ale nie do wszystkich. Nie mówiąc o tym że nie wszystkie zmiany są w katalogu... Ale to nie o tym temat.

zetorki12 napisał:

wilk3 napisał:

Obstawiam że jakieś 35 nie mierzylem nigdy

wilk3 napisał:

niezła dyskusja się wywiązała ale juz wyjasniam co i jak😃 co do spalania to jest tak że zetor ma stałą dawkę paliwa przez co spala mniej w polu więcej w transporcie 60 ma regulowaną i tu jest pies pogrzebany, bo w orce to ona ma mniej siły uciągu niz zetor i spala owiele wiecej reszta rzeczy to jest różnie, ale w transporcie na pewno mniej spali, komfort nieporownywalny z 60, wyższość zetor to niezależna i mocna hydraulika która przemawia w 100% za tym ciągnikiem no i zaczep hitch, posiadam może nie 60 ale 40 jeszcze i mogę śmiało powiedzieć, że zetora 5211 można śmiało porównać z 60 i mimo 3 garków zetor nie ma sie co wstydzić w większości ważnych dla mnie autach wygrywa

Co do dawki, to większej durnoty nie słyszałem.

to jaką jest różnica między tymi pompami ze mocuje zetorowskie?

Gość

Opublikowano (edytowane)

Dnia 22.04.2019 o 17:31, bears napisał:

Dobrze napisałeś, do "wielu" ale nie do wszystkich. Nie mówiąc o tym że nie wszystkie zmiany są w katalogu... Ale to nie o tym temat.

najważniejsze to co w skrzyni bo na zewnątrz to i co innego teoretycznie idzie dopasowac byle spełnialo swoja role a przy okazji  było tańsze i dostępne, jak szukałem to praktycznie wszystko co do środka trzeba to jest na czesko i słowacko języcznych stronach ale pieniążki się robią konkretne jakby to podliczył i przeliczył na złotówki choć wciąż nie tak duże w porównaniu z tym ile trzeba dołożyc do zachoda ze sprawnymi i niezużytymi półbiegami 

Edytowane przez Gość
19 godzin temu, wilk3 napisał:

no to słucham starszyzny co wie na ten temat

Pomyśl co robi pompa jak dodajesz gazu...

18 godzin temu, kadłub napisał:

najważniejsze to co w skrzyni bo na zewnątrz to i co innego teoretycznie idzie dopasowac byle spełnialo swoja role a przy okazji  było tańsze i dostępne, jak szukałem to praktycznie wszystko co do środka trzeba to jest na czesko i słowacko języcznych stronach ale pieniążki się robią konkretne jakby to podliczył i przeliczył na złotówki choć wciąż nie tak dużew porównaniu z tym ile trzeba dołożyc do zachoda ze sprawnymi i niezużytymi półbiegami 

No robią robią o ile mają to dostępne od ręki. Każdy już sobie po swojemu liczy czy się opłaca czy nie.

11 godzin temu, Piotruniu25 napisał:

@bears ty sam gówno wiesz a wyzywasz wszystkich od dzieciarni.😉

To na pewno 

bears napisał:

19 godzin temu, wilk3 napisał:

no to słucham starszyzny co wie na ten temat

Pomyśl co robi pompa jak dodajesz gazu...

18 godzin temu, kadłub napisał:

najważniejsze to co w skrzyni bo na zewnątrz to i co innego teoretycznie idzie dopasowac byle spełnialo swoja role a przy okazji  było tańsze i dostępne, jak szukałem to praktycznie wszystko co do środka trzeba to jest na czesko i słowacko języcznych stronach ale pieniążki się robią konkretne jakby to podliczył i przeliczył na złotówki choć wciąż nie tak dużew porównaniu z tym ile trzeba dołożyc do zachoda ze sprawnymi i niezużytymi półbiegami 

No robią robią o ile mają to dostępne od ręki. Każdy już sobie po swojemu liczy czy się opłaca czy nie.

11 godzin temu, Piotruniu25 napisał:

@bears ty sam gówno wiesz a wyzywasz wszystkich od dzieciarni.😉

To na pewno 

zwiększa dawkę paliwa zwiększając obroty silnika to ja się pytam jak to możliwe że 60 się zadusi na wolnych obrotach a zetora nie ? vo rozmawiałem to mówili, że to różnica w pompie która opisałem wcześniej! to teraz słucham starszyzny bo odp nie słyszałem

19 godzin temu, wilk3 napisał:

zwiększa dawkę paliwa zwiększając obroty silnika to ja się pytam jak to możliwe że 60 się zadusi na wolnych obrotach a zetora nie ? vo rozmawiałem to mówili, że to różnica w pompie która opisałem wcześniej! to teraz słucham starszyzny bo odp nie słyszałem

Nie wiem co słyszałeś i od kogo ale kit to Ci sprzedaje pierwszorzędny a ty wszystko łykasz jak młody pelikan. Skoro piszesz że zwiększając dawkę zwiększasz obroty to dlaczego piszesz że Zetor ma stałą dawkę?... Łatwiej zadusić Zetora a tym bardziej 5211 bo dość że ma 3 cylindry to w dodatku z kabiną jest sporo cięższy od C360 co przekłada się na lepszą trakcję. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v