Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

choinek.pawel napisał:

Ja aktualnie remontuje przyczepę 4 t która woził przeważnie ok 6 ton i ostatecznie dobilo ja wozenie ziemi. Chodzi o ramę główną. Była z podwójnego zespawanego ceownika 100. Teraz dajemy ceownik 160 zamknięty płaskownikiem 5mm. Tu faktycznie odważnie. Ale każdy robi jak uważa za stosowne. 

nie rozumiem po co zamykasz ceownik 100 płaskownikiem jak on nie wytrzyma tyle co ceownik 180 który ma większą płaszczyznę kolego , koszt płaskownika zrobił by ci koszt tego większego ceownika , zwłaszcza jak dasz hutniczy a to już bajka by była

Nie zamykam 100 tylko 160 i mówimy o hutniczym oczywiście... A raczej 160 plus płaskowniki A 180 bez to spora różnica. Tym bardziej że to ma wozić 6 ton bo paka się nie zmienia więc nie ma co przesadzać... właściwie to należałoby się zastanowić czy jest uzasadnione dawanie tego płaskownika...

Edytowane przez choinek.pawel
42 minuty temu, choinek.pawel napisał:

Ja aktualnie remontuje przyczepę 4 t która woził przeważnie ok 6 ton i ostatecznie dobilo ja wozenie ziemi. Chodzi o ramę główną. Była z podwójnego zespawanego ceownika 100. Teraz dajemy ceownik 160 zamknięty płaskownikiem 5mm. Tu faktycznie odważnie. Ale każdy robi jak uważa za stosowne. 

a czemu tylko 5mm ? daj 10mm od razu bedzie mocniejsza rama

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v