Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota 110gx & Deutz-Fahr k420?

Ciągnik Kubota 110GX orze pole, wykorzystując moc 108 KM, która pozwala na efektywną współpracę z Deutz-Fahr K420 podczas przygotowania gleby do siewu. Kubota 110GX, z silnikiem o pojemności 3.8 L i 4 cylindrach, napędza maszynę z precyzją, a jego mechaniczna skrzynia biegów 24/24 zapewnia płynną i stabilną pracę w zróżnicowanych warunkach terenowych. W tle, Deutz-Fahr K420 wspomaga operacje polowe, dzięki czemu cały zespół wykonuje zadania rolnicze szybko i skutecznie. Integracja obu maszyn przemawia za harmonijnym i skutecznym działaniem na polu.


Rekomendowane komentarze

I jak Kolego porównujesz obydwie marki.? Plus i minus.?

Bo sam też się zastanawiałem na Deutzem i nad innymi markami czyli Case i New Holland ale padło na Kubote jednak... Pomyślałem że za eksperymentujemy z kumplem bo on wziął M105 GX III a jaa większą ponieważ potrzebowałem silniejszej pod swój sprzęt i na areał jak mam.

Edytowane przez ZbyniuVanZTS
Dnia 2.04.2019 o 16:01, pp1208 napisał:

żaden gx niema . tylko M7 jak narazie

Jaaa jak w listopadzie swoją odbierałem M125 GX III w Pyrzycach to w standadzie miałem regulowane tylne oby dwa ramiona, zaczep automat, dolny też był i obciążniki z przodu też były w standardzie. Dopłacałem jedynie za 2 dodatkowe wyjścia hydrauliki bo mi 4 są potrzebne, pneumatyke jedno i dwu obwodową i za ładowacz czołowy Metal Technika z osprzętem i za miękką oś z przodu bo kabiny mówili że jeszcze je ma miękkiej w tej serii. Osobiście jestem bardzo z niej zadowolony, fakt brakuje tylko miękiej kabiny i żałuje się żę szerszych opon nie wziąłem. I co muszę przyznać bardzo jeszcze oszczędna w spalaniu.

TylkoOkragly napisał:

Jeżeli Kuboty beda tak  sprawne i bez awaryjne jak stare samochody oraz podatne na podwyższanie mocy jak stare Nissany Hondy itd to biere w ciemno:)

słuchaj jeśli 110 GX I ma prawie 116 KM czysto teoretycznie A w praktyce mają po hamowaniu około 85 KM to idąc Twoim tropem naprawdę są podatne na zwiększenie mocy, gdyż po tak zwanym "chip tuning" w końcu mają moc tą którą powinny mieć 😂😂😂

Dnia 26.03.2019 o 16:50, cccepik napisał:

W Kubusiu jest mało mocy kabina kiepsko amortyzuje tylko jedno cięgło od ramienia jest regulowane i nie ma chłodzonego schowka, nisko też ma zawieszony przedni tuz ale to już wada mx w gx albo trzeba żeby miały większe koła z przodu

Tuz MXa wcale tak nisko nie jest ale polskiej produkcji wiszą naprawdę bardzo nisko. Dodatkowo trzeba kontrolować czy obudowa mostu nie dobija do ramy Tuz bo nie są równo wycięte i jeśli jest amortyzacja przodu to most uderza w ramę mocującą Tuz. Problem dotyczy tylko polskich Tuzów.

Dnia 1.05.2019 o 21:17, ZbyniuVanZTS napisał:

Panowie ale M110 GX I ma pojemność jak dobrze kojarze to 3.8 litra. Hmm kolega ma dwie wioski dalej to na hamowni wyszło że ma 108 km. Więc wygląda na to że co model to inaczej. Co do Tuzów polskiej produkcji nawet się nie wypowiadam...

Pewnie jest tak jak w Nissanie GTR czy ogolnie mocnych Japończykach, moc katalogowa  jest orientacyjna a w rzeczywistości jedne mają 5 km mniej drugie więcej. Szkopół tkwi w tym że mniej o 5 to nie to samo co  o 15 km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v