Skocz do zawartości


Już chyba zimy nie będzie więc można wodę lac

Co widzimy na zdjęciu Fiat?

Zdjęcie przedstawia ciągnik rolniczy marki Fiat, współpracujący z opryskiwaczem polowym Hardi na placu gospodarstwa. Fiatagri, marka znana z solidnych maszyn, oferuje modele o zróżnicowanych parametrach. W tym przypadku ciągnik wykorzystuje swoją moc znamionową, która często oscyluje w granicach 80-100 KM, do skutecznej współpracy z opryskiwaczem. Silnik typu Iveco o pojemności skokowej około 3.9 litra i 4 cylindrach, zapewnia odpowiednią wydajność i niezawodność podczas zabiegów ochronnych na polu. Mechaniczna skrzynia biegów 12/12 pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do specyficznych wymagań pracy, co jest kluczowe podczas równomiernego rozprowadzania środków ochrony roślin. Maksymalny udźwig tylnego TUZ znacząco przekracza potrzeby sprzętu pomocniczego, umożliwiając wszechstronne zastosowanie ciągnika w różnych pracach gospodarskich.




Rekomendowane komentarze

Gość

Opublikowano (edytowane)

nie może być byle jak bo woda wypycha nie chciane powietrze i musi uchodzić przez zawór którym napełniamy, potem dobijamy powietrze ;)

 

 

Pożyczyłem z neta, bo nie chce mi się tego klepać ..

 

 

Napełnianie opon płynem w celu dociążenia

LX009450
 


Aby napełnić oponę należy pod lewarować ciągnik i obrócić koło tak, aby zawór opony był u góry. Usunąć wkład zaworu i nakręcić zawór wodny na trzon zaworu opony. Podczas napełniania wodą powietrze z opony uchodzi przez boczny otwór w zaworze wodnym. Przerwać napełnianie opony, gdy woda zacznie wypływać z otworu odpowietrzającego w zaworze wodnym. Napełnianie opony zajmuje 15 do 30 minut, zależnie od jej wymiaru. Następnie wkręcić zawór powietrzny i napompować oponę do normalnego ciśnienia. Ilość płynnego balastu w oponie zmienia się zależnie od jej wymiaru i rodzaju.

Jeżeli spodziewane są niskie temperatury należy zastosować płyn o niskiej temperaturze zamarzania. Producenci opon zalecają mieszaninę wody i chlorku wapnia.

Płyn o niskiej temperaturze zamarzania może być zasysany z wysoko umieszczonego zbiornika. Aby przyspieszyć napełnianie można zastosować pompę (po wykorzystaniu przepłukać pompę czystą wodą). Aby zapewnić ochronę do -25°C (-13°F) należy rozpuścić 34 kg (75 lb) chlorku wapnia w 86 l (22.7 U.S. gal.) wody; w ten sposób otrzymuje się 100 l (26.4 U.S. gal.) płynu o niskiej temperaturze zamarzania. Taki roztwór zwiększa obciążenie o 120 kg (269 lb). Dodawać chlorek wapnia do wody - nie odwrotnie. Nie napełniać chłodnicy tym roztworem.

WSKAZÓWKA: NIE zaleca się napełniania płynem opon ciągników wyposażonych w przekładnię 50 km/h

 

 

 

24 minuty temu, hodowcamlody napisał:

Pany jak wygląda końcówka do wody żeby nalać do koła?

 

12 minut temu, robi57362 napisał:

zwykly przewod na wentel załóż

Chłopy jak coś robicie to ruszcie głową kurła .. a nie na jebał pies ..

https://allegro.pl/oferta/dozownik-adapter-do-napelniania-opon-plynem-ciecza-5548943583

 

 

dodam że napełniane były 385 i 902 które przez całą zimę stały, to czy tam coś zamarzło to nie wiem, bo aku wkładałem w kwietniu do nich dopiero ..

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v