Skocz do zawartości

John deere 6140r lacznik centralny


yacenty

nowa zabawka



Rekomendowane komentarze

16 godzin temu, tomek904 napisał:

masz sterowanie na błotnikach? Jak nie to życzę powodzenia przy zaczepianie maszyn samemu😀 apropo łączników w John deerach to robione są chyba z marchewki sąsiadowi w 6830 po 1800h zerwał się gwint i agregat za ponad 100tyś spadł dobrze że na polu u innego w 8530 pękł i attila rozwalił dwie opony za ok 30tyś

I oddali mu z ubezpieczenia AC?

  • Root Admin

W teorii tak to działa - pytanie czy się da to tak utrzymać, druga sprawa - czy z góry nic nie będzie blokować dostępu do kuli aby hak chwycił.
Trzecia sprawa - póki co u mnie bardzo ciasno wchodzi pałąk od śruby w otwór podtrzymujący, tam też jest zapadka do zluzowania. Trzeba by było najpierw wyjąć śrubę, jakoś ją podwiesić na tym łańcuszku a dopiero później z kabiny celować.
Będę się tym bawił w sobotę jak przyjdzie jechać z rozsiewaczem

22 godziny temu, tomek904 napisał:

masz sterowanie na błotnikach? Jak nie to życzę powodzenia przy zaczepianie maszyn samemu😀 apropo łączników w John deerach to robione są chyba z marchewki sąsiadowi w 6830 po 1800h zerwał się gwint i agregat za ponad 100tyś spadł dobrze że na polu u innego w 8530 pękł i attila rozwalił dwie opony za ok 30tyś

Ale jak rozwalił te opony ? Jak to możliwe.  Kurde aż mi się wierzyć nie chce , że ten łącznik od ósemki mógł strzelić. 

damianzbr napisał:

16 godzin temu, tomek904 napisał:

masz sterowanie na błotnikach? Jak nie to życzę powodzenia przy zaczepianie maszyn samemu😀 apropo łączników w John deerach to robione są chyba z marchewki sąsiadowi w 6830 po 1800h zerwał się gwint i agregat za ponad 100tyś spadł dobrze że na polu u innego w 8530 pękł i attila rozwalił dwie opony za ok 30tyś

I oddali mu z ubezpieczenia AC?

6830 nie miał ac a w dużym za opony zapłacili u jeszcze innego w 6630 hak od strony maszyny tak się wyłechtał że kulka sama wypadała a na śrubie rzymskiej luz większy niż w starym ursusie pamiętam jak jeszcze w jaśku jakimś ponad 300km w byłym pgr zakładali łączniki od starych magnumów bo przy 6 skibowym obrotowym też się rwały. u nas najgożej łączniki dostają w kość podczas wyciągania narzędzia z ziemi glina taka że cegły można lepić

Cybulek17 napisał:

22 godziny temu, tomek904 napisał:

masz sterowanie na błotnikach? Jak nie to życzę powodzenia przy zaczepianie maszyn samemu😀 apropo łączników w John deerach to robione są chyba z marchewki sąsiadowi w 6830 po 1800h zerwał się gwint i agregat za ponad 100tyś spadł dobrze że na polu u innego w 8530 pękł i attila rozwalił dwie opony za ok 30tyś

Ale jak rozwalił te opony ? Jak to możliwe.  Kurde aż mi się wierzyć nie chce , że ten łącznik od ósemki mógł strzelić. 

pękł łącznik i zęby od 3m attili wbiły się w opony proste sumek666 też mam kule przy każdej maszynie

Dnia 24.02.2019 o 18:42, tomek904 napisał:

masz sterowanie na błotnikach? Jak nie to życzę powodzenia przy zaczepianie maszyn samemu😀 apropo łączników w John deerach to robione są chyba z marchewki sąsiadowi w 6830 po 1800h zerwał się gwint i agregat za ponad 100tyś spadł dobrze że na polu u innego w 8530 pękł i attila rozwalił dwie opony za ok 30tyś

Ale jak rozwalił te opony ? Jak to możliwe.  Kurde aż mi się wierzyć nie chce , że ten łącznik od ósemki mógł strzelić. 

 

4 godziny temu, tomek904 napisał:

pękł łącznik i zęby od 3m attili wbiły się w opony proste sumek666 też mam kule przy każdej maszynie

No ale logicznie jak to możliwe ? 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v