Skocz do zawartości

6930 John Deere


adam89k

69 poszerza skład



Rekomendowane komentarze

19 godzin temu, Zawisza napisał:

Z powerquad się zgodzę, bo taki statek też bedzie mnie interesował. A z tymi mtg... różnie bywa. Z zagranicy przy 10kmtg może być w lepszym staniem mechanicznym niż z pl z 5-6k zależy kto go w łapach miał, no ale zawsze pewniejsze krajowe mtg niż zagraniczne

Patrząc na nasze krajowe serwisy, ich stawki, mentalność Polaków i tego co słyszę po znajomych jak wymieniają filtry i oleje to chyba jednak wolę zagraniczny ciągnik co w 5 lat zrobi 10 tysięcy godzin

 

W tym roku kupiłem valtrę 170 km, na zegarze 6300,nie wnikam ile ma faktycznie ale ma 5 lat, wygląda i jezdzi lepiej niż taki jeden nh niedaleko mnie gdzie ma 3 tysiące godzin, 7 lat, a olej był zmieniany 4x... Trzy razy rozpóławiany i raz skrzynię, uszczelniaczy zmieniane mnóstwo i nadal cieknie olej z kilku miejsc

Więc ja osobiście krajowego ciągnika bym nie kupił, chyba że wiesz od kogo kupujesz

@damianzbr

Przodek też zwróciłem uwagę że był podmieniany czy malowany, wiadomo picowany i oko przykuwa xd Ale np tylni tuz nie tykany, felgi grom wie, ale chociaż bezczelnie szpilki nie są pomalowane jak w niektórych :d no i tls też nie malowany :x  chociaż skoro z anglii bo blacha po prawej to i korozji nie uniknie tam :d

@PATr

Widzę że sie rozumiemy. Właśnie chodziło mi o mentalność polaka, anglika, francuza czy niemca do sprzętu. 

Nie ma reguły z serwisowaniem czy to u nas czy na zachodzie.Pracując na dużej farmie w UK wiele razy zaprowadzalem ciągniki na serwis. Serwis JD jedynie wymienił olej w silniku i tyle.Nawet nie zajrzał do filtra powietrza nie przesmarowal krzyzakow w moscie....nic .Także nie mówcie że tam jest akurat zawsze wszystko cacy bo nie jest.

Ten z linku na bank był podmalowany ,w anglli  w jd przednia siatka w masce i skrzynka narzędziowa po pół roku już będzie pordzewiała .

Edytowane przez krzysiek1979

Wszędzie się zdarzają takie przypadki, bardziej chodzi o regułę, w mostach dana Krzyżaków nie ma smarowanych i też chodzą, filtr powietrza conajwyzej wpłynie na spalanie i brak mocy

Natomiast jak filtr oleju czy olej będzie miał 2000 godzin i ktoś wymienia go jak zapala się kontrolka od przepływu oleju lub hydraulika wyje to już tak pięknie nie ma, mi chodzi też o to że małe przebiegi w PL z reguły świadczą też o braku dobrego serwisu

Gość

Opublikowano (edytowane)

Zapchany filtr powietrza w silnikach z turbodoładowaniem, niestety wpływa nie tylko na spalanie. Prowadzi to także do bardzo poważnych usterek silnika. Tu wideo przedstawiające utrudniony dolot powietrza i efekt zasysania wszystkiego co możliwe z każdej innej dziury niż ta od filtra powietrza.

https://youtu.be/odkv9KLzgSI?t=51

W instrukcjach ciągników zalecają czyszczenie filtra powietrza co kilka / kilkanaście godzin lub częściej jeśli maszyna pracuje w dużym zapyleniu. A nawet całkowitą wymianę filtra co kilka dni po pracy w najcięższych warunkach.

 

 

Edytowane przez damianzbr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v