69 poszerza skład
Gość Opublikowano 1 Listopada 2018 19 godzin temu, Zawisza napisał: Z powerquad się zgodzę, bo taki statek też bedzie mnie interesował. A z tymi mtg... różnie bywa. Z zagranicy przy 10kmtg może być w lepszym staniem mechanicznym niż z pl z 5-6k zależy kto go w łapach miał, no ale zawsze pewniejsze krajowe mtg niż zagraniczne Patrząc na nasze krajowe serwisy, ich stawki, mentalność Polaków i tego co słyszę po znajomych jak wymieniają filtry i oleje to chyba jednak wolę zagraniczny ciągnik co w 5 lat zrobi 10 tysięcy godzin W tym roku kupiłem valtrę 170 km, na zegarze 6300,nie wnikam ile ma faktycznie ale ma 5 lat, wygląda i jezdzi lepiej niż taki jeden nh niedaleko mnie gdzie ma 3 tysiące godzin, 7 lat, a olej był zmieniany 4x... Trzy razy rozpóławiany i raz skrzynię, uszczelniaczy zmieniane mnóstwo i nadal cieknie olej z kilku miejsc Więc ja osobiście krajowego ciągnika bym nie kupił, chyba że wiesz od kogo kupujesz Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396054
adam89k 61 Opublikowano 1 Listopada 2018 no tłumacz seze wolisz 10k przebiegu od polskiego 5 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396083
Zawisza 256 Opublikowano 1 Listopada 2018 @damianzbr Przodek też zwróciłem uwagę że był podmieniany czy malowany, wiadomo picowany i oko przykuwa xd Ale np tylni tuz nie tykany, felgi grom wie, ale chociaż bezczelnie szpilki nie są pomalowane jak w niektórych :d no i tls też nie malowany chociaż skoro z anglii bo blacha po prawej to i korozji nie uniknie tam :d @PATr Widzę że sie rozumiemy. Właśnie chodziło mi o mentalność polaka, anglika, francuza czy niemca do sprzętu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396104
krzysiek1979 377 Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) Nie ma reguły z serwisowaniem czy to u nas czy na zachodzie.Pracując na dużej farmie w UK wiele razy zaprowadzalem ciągniki na serwis. Serwis JD jedynie wymienił olej w silniku i tyle.Nawet nie zajrzał do filtra powietrza nie przesmarowal krzyzakow w moscie....nic .Także nie mówcie że tam jest akurat zawsze wszystko cacy bo nie jest. Ten z linku na bank był podmalowany ,w anglli w jd przednia siatka w masce i skrzynka narzędziowa po pół roku już będzie pordzewiała . Edytowane 1 Listopada 2018 przez krzysiek1979 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396113
Gość Opublikowano 1 Listopada 2018 Wszędzie się zdarzają takie przypadki, bardziej chodzi o regułę, w mostach dana Krzyżaków nie ma smarowanych i też chodzą, filtr powietrza conajwyzej wpłynie na spalanie i brak mocy Natomiast jak filtr oleju czy olej będzie miał 2000 godzin i ktoś wymienia go jak zapala się kontrolka od przepływu oleju lub hydraulika wyje to już tak pięknie nie ma, mi chodzi też o to że małe przebiegi w PL z reguły świadczą też o braku dobrego serwisu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396136
adam89k 61 Opublikowano 1 Listopada 2018 a co ma brak serwisu do stanu mtg które robisz na gosp. ni przypiol ni przyłatał ta wypowiedź Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396188
Gość Opublikowano 1 Listopada 2018 Skoro tak twierdzisz to pewnie tak jest, ja natomiast widzę co jest u znajomych i z wypowiedzi serwisantów jakie perełki naprawiają więc swoje zdanie mam Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396209
adam89k 61 Opublikowano 1 Listopada 2018 ok rozumiem ja u siebie robię serwisy jak w instrukcji i awarii brak tak będę robił i w tym Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396213
Zawisza 256 Opublikowano 3 Listopada 2018 Widzę wystawiłeś mniejszego johna do sprzedania. Co w zamian za pomocnik będzie? Swoją drogą nie wiedziałem że jesteś z pow. zambrowskiego. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396836
adam89k 61 Opublikowano 3 Listopada 2018 no tak NH będzie za pomocnika tylko wąskie lacze dostanie albo się NH opchnie. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396872
adam89k 61 Opublikowano 3 Listopada 2018 NH 1520mtg Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2396873
Gość Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Zapchany filtr powietrza w silnikach z turbodoładowaniem, niestety wpływa nie tylko na spalanie. Prowadzi to także do bardzo poważnych usterek silnika. Tu wideo przedstawiające utrudniony dolot powietrza i efekt zasysania wszystkiego co możliwe z każdej innej dziury niż ta od filtra powietrza. https://youtu.be/odkv9KLzgSI?t=51 W instrukcjach ciągników zalecają czyszczenie filtra powietrza co kilka / kilkanaście godzin lub częściej jeśli maszyna pracuje w dużym zapyleniu. A nawet całkowitą wymianę filtra co kilka dni po pracy w najcięższych warunkach. Edytowane 3 Listopada 2018 przez damianzbr Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/740761-6930-john-deere/page/2/#findComment-2397088
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się