Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M135GX i BV5160?

Ciągnik Kubota M135GX operuje na placu gospodarstwa, współpracując z prasą zwijającą BV5160. Wyposażony w silnik o mocy 135 KM i pojemności 6,1 litra, Kubota M135GX zapewnia niezawodną wydajność podczas prac rolniczych. Mechaniczna skrzynia biegów 24/24 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do zadań polowych. Maksymalny udźwig tylnego TUZ to 6100 kg, co pozwala na efektywną obsługę różnorodnych maszyn, takich jak prasa BV5160. Ta kombinacja maszyn idealnie sprawdza się w pracach związanych z formowaniem i zbieraniem bel siana, gwarantując jednocześnie solidność i wydajność operacyjną na polu.


Rekomendowane komentarze

2 godziny temu, deutzdx605 napisał:

ciagnik ma 2,5 tys godzin przepracowabych bez najmniejszej awarii, co do prasy to dokladnie tak, wymienione juz wszystkie lancuchy i czujnik rozmiaru belki a tak tez sprawuje sie bezproblemowo a zrobione ma juz ponad 17 tys belek :)

No to ładnie kolego...czyli teoretycznie prasa się zwróciła i teraz już będzie zarabiać na Ciebie i nową prasę, która ją zastąpi za kilka lat. Intensywne wykorzystanie sprzętu ma sens bo dużo szybciej przynosi zyski. Moja M7060 w dwa lata zrobiła już trochę ponad tysiąc godzin i gdyby wszystkie były płatne to już by się prawie zwróciła. Jak do tej pory średnie spalanie wychodzi 3,3 l./godzinę a Tobie ile ten GX średnio spalił w tym czasie ?

@deutz do mnie czasami zajeżdża Piotrek z ALDO i któregoś razu mówił że ma klienta co ma m135gx, prasę kverneland i małą Kubote więc skojarzyłem że mówił o tobie ;) właśnie wspominał kiedyś o twojej prasie że tak super się sprawuje i że łańcuchy były wymienianie. a co do łańcuchów to nic w tym dziwnego że wymienione bo nawet i w instrukcji obsługi prasy Lely pisze żeby lancuchy wymieniać co 10 tys bel. pewnie tu jest podobnie więc wszystko prawidłowo ;)

Spalanie na przyzwoitym poziomie biorąc pod uwagę to,że raczej lekkich prac GXem nie robisz. Robisz za to sporo usług więc sporo przejazdów no i tu trochę tą średnią podnosi brak "nadbiegu" transportowego bo jak jedziesz 40 to musisz mieć gaz w podłodze a obroty na max. Plusem jest to,że cały czas jest moc bo w mniejszych tak jak moja M7060 to na tym nadbiegu każdą górkę czuje zanim ją widzi :D i często trzeba zredukować.

Co do łańcuchów to nie widziałem co ma pod osłonami ale skoro to pasówka to tych łańcuchów dużo nie ma. Bele raczej zbija gęste więc zwłaszcza główny łańcuch trochę po d*pie dostaje więc nie dziwne,że trzeba było wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v