Skocz do zawartości

Nowy kranik paliwa do Ursusa C-4011



Nowy kranik paliwa do ursusa. Poprzedni zaczął ciec po półtora roku od montażu. Taki szajs robią co poradzić. W skład nowego wchodzi nypel redukcyjne M16x1. 5 na 3/8 cała, zawór kulowy 3/8 cała, końcówka z gwintem wewnętrznym 3/8 cała na wąż 8mm




Rekomendowane komentarze

5 godzin temu, DTaras napisał:

Izydor - zależy jak zaciśniesz. Jeden popatrzy że wcale mocno nie trzeba a drugi dowali aż guma wylezie bokiem... Uważaj co chcesz ale to normalna technika i widać ją w niejednej instrukcji napraw. Są oczywiście takie przewody, których zaciskać nie można ale od tego jest się mechanikiem żeby takie rzeczy wiedzieć.

zależy też jaki przewód zaciśniesz,w przypadku przewodu elastycznego jest ten plus że on nie pęka tak jak jest to w przypadku przewody igielitowego,który z czasem twardnieje i nadaje się do wymiany,ja osobiście wolę mieć zawór/kranik paliwa i zamykać jego dopływ w normalny/standardowy sposób nie niszcząc przewodu paliwowego zaciskarką 

Edytowane przez jackob1997

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v