Skocz do zawartości


Pierwsza akcja qq tym zestawem :D Do takich zabaw to dwa razy taka przyczepa by się przydała..
Co widzimy na zdjęciu Ford 7740?

Ciągnik Ford 7740 stoi na polu, prezentując swoją siłę podczas transportu ładunku. Wyposażony w silnik o mocy 95 KM, co daje mu znaczne możliwości operacyjne, wspierany przez 4-cylindrową jednostkę napędową o pojemności 5,0 litra, umożliwiającą wydajną pracę w różnorodnych warunkach rolniczych. Mechaniczna skrzynia biegów z 16 przełożeniami pozwala na płynne dostosowanie prędkości, co jest niezwykle przydatne podczas precyzyjnych manewrów przy załadunku i rozładunku. Ford współpracuje z przyczepą rolniczą, podkreślając swoją wszechstronność w transporcie ciężkich ładunków na długie dystanse. Kombinacja tych elementów czyni z Forda 7740 solidnego partnera podczas intensywnych prac polowych.


Rekomendowane komentarze

GRZES1545 napisał:

Zadbany ford, jak Ci się sprawuje, silnik 6 cylindrowy.

Ee tam zadbany, teraz nalowanie mnie czeka, aczkolwiek dziękuję :) Sprawuje się bardzo dobrze, jedyne co od serwisu id stycznia tamtego roku robiłem to tydzien temu zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym przed filtrem, a tak to odpukać wszystko elegancko. Nie, to nie 6tka. To są 4 gary z turbiną


pawelmf napisał:

dorób jeszcze jedna nadstawkę i będzie dobrze

Boje sie, ze z nadstawkami na pryzmie na tych oponach może przefiknąć. Qq zablokuje sie na górnych burtach i przyczepa leży :/

KrowieBieszczady napisał:

U mnie 6 garów (model 8340) i niestety w tym sezonie pojawiło się chrupanie na włączonym wom, a tydzień czy dwa później chrupie połowa biegów w skrzyni :( 

Jak z olejem w skrzyni? WOM ma luz?


pawelmf napisał:

czemu napisałeś że to 7740 jak na masce masz6640

Naklejki nie ja zakładałem, a to jest wersja 98konna (4 gary na turbinie)

KrowieBieszczady napisał:

Olej zawsze ok, bo z pompy trochę leci to na bieżąco sprawdzany. Nie ma

Zadzwoń w wolnej chwili (797 498 190) do mnie to wytłumaczę Ci to może byc, miałem coś podobnego po serwisie i znalazłem na to sposób, u sąsiada (jego forda zdj w mojej galerii) były tez podobne objawy i zaradziliśmy, wiec postaram sie pomóc :)

TylkoOkragly napisał:

Kuzyn ma takiego i zapioł do niego talerzówke 3.2m Uni przód w górze ale uciąg ma☺️

U poprzedniego właściciela Ferdek latał w 3m talerzówce z wałem rurowym. W niej właśnie pokazywał mi sprawność techniczną to z przodu 550kg i szedł jak dzik w qqrydze. Dobrze dociążony ma bardzo przyzwoity uciąg, ale bez obciążników przód ma bardzo lekki

Dnia 28.08.2018 o 08:06, RyszardOchdzki napisał:

 

Ee tam zadbany, teraz nalowanie mnie czeka, aczkolwiek dziękuję :) Sprawuje się bardzo dobrze, jedyne co od serwisu id stycznia tamtego roku robiłem to tydzien temu zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym przed filtrem, a tak to odpukać wszystko elegancko. Nie, to nie 6tka. To są 4 gary z turbiną

 

 

 

Boje sie, ze z nadstawkami na pryzmie na tych oponach może przefiknąć. Qq zablokuje sie na górnych burtach i przyczepa leży :/

Tez mam takiego forda 7740 i po długim postoju cofa się paliwo czyli się zapowietrza ,jak zrobiłeś ten zawór zwrotny na przewodzie pokażesz fotkę .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v