Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

kolego, a kto wymyślił, żeby oś u przyczepy była w połowie, nic nieciąży na ciągnik, a jak naładujesz sianokiszonki to opony zaś w du** dostają

przypuszczam ze jakis czeski inzynier bo to jest zrobione z czeskiej przyczepy samozbierajacej.wiec nie bede cia ramy po to zeby kola przesunac . wozilem na sianokiszonke to 10 belek i jest git!!!

to zależy tylko od ciebie jak długo chcesz wozić tą przyczepą, bo po jakimś czasie opony zaczną pękać, a przesunąć oś o metr do tyłu to znowu nietaka filozofia i napewno o wiele lżej by ciągnik z nią miał. Zetor może niema z nią problemów, ale jakiś mniejszy ciągnik, miałby co robić, napewno się nią żle jedzie po dziurach.

U nas też mieliśmy oś na środku, ale w lawecie robionej z polskiej samozbierającej. To podczas ciągnięcia jej Władkiem każdy dołek odczuwało sie dwu krotnie, tak skakał dyszel przy pełnym załadunku 10 bel.

Może czeska myśl techniczna jest lepsza od polskiej i tam nie trzeba przesuwać osi. A jakim ciagnikiem jeszcze ciagąsz tą przyczepe? Jesli głównie tą Proximą to nie dziwie się, że nie dokucza Ci tak umiejscowiona oś.

U nas też mieliśmy oś na środku, ale w lawecie robionej z polskiej samozbierającej. To podczas ciągnięcia jej Władkiem każdy dołek odczuwało sie dwu krotnie, tak skakał dyszel przy pełnym załadunku 10 bel.

Może czeska myśl techniczna jest lepsza od polskiej i tam nie trzeba przesuwać osi. A jakim ciagnikiem jeszcze ciagąsz tą przyczepe? Jesli głównie tą Proximą to nie dziwie się, że nie dokucza Ci tak umiejscowiona oś.

tylko proxima ja ciagam jedzie sie jakby sie płynelo dołow prawie nie czuc, ta przyczepa ma 27 lat i te opony sa orginalnei wytrzymuja a wchodzi na przyczepe 21 bel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v