Skocz do zawartości

Bizon Dynamic Z115 B3

Grzybek

A tu druga strona :) Komentujcie :)





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • TumeK
  • 11 2240

jak ze srodkiem ciezkosci nie podnosi mu tylnej osi przy cofaniu ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzybek
  • 0 134

Nie wszystko jest ok :D Tylko ten silnik <_< chodzi mi ze ze słaby jest :angry:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TumeK
  • 11 2240
Pewnie nie, bo jakby mu podnosiło to by go nie wpuścili do produkcji :P

 

 

wiesz bizonow ile wyszlo a podnosi im tylki...

 

 

 

 

 

a silnik ma ile koni??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

eeeeeeeeee.......ładne to to....

 

co wy gadacie że ma za mało koni.... przecież on ma jak się nie myle chyba 170 koni, więc mu spokojnie starczy, fajne były te dynamiki, jak wszystko co dobre szybko się kończy....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzybek
  • 0 134

Koni ma 150 :) a nie 170 i to za mało na tegie zboza jakie rosna u nas:) On ma jakies 10 lat cos koło tego ale nie pamietam dobrze:)i nie jest moj tylko tata nim jezdzi:) w gospodarstwie panstwowym:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 6 783

On ma tylną oś bardziej przesunietą do przodu, dzięki czemu jest zwrotniejszy od rekorda:)

Jedni mowią, że silnik ma 150, a inni 170KM. Też obie wersje słyszałem. W prospekcie jest 150, ale słyszałem, że błąd walnęli i widać potem im się nie chciało poprawiać. Raczej ma 170 (dokładni taki sam jak w niektórych BS-ach). Tak też mówił gość, który nabył 4 szt. Dynamiców (teraz mu dwa zostały):)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

weź zrób zdjęcie silnika to ci powiem ile ma kucyków, najprawdopodobniej ma 170KM i silnik MARTINA , ale na 100% nie jestem pewien.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinJvD
  • 6 346
weź zrób zdjęcie silnika to ci powiem ile ma kucyków, najprawdopodobniej ma 170KM i silnik MARTINA , ale na 100% nie jestem pewien.

hehe silnik matina :lol: to chyba w bs-ie.

 

smieszne sa te głupoty co piszecie "tyłki im podnosi go gory" tyle lat śmigam bizonami i nigdy nie podniosło, chyba ze przy bardzo ostrym hamowaniu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TumeK
  • 11 2240

no ty masz rekorda... a nie supra... ;] jak widzialem to im podnosi n/ sam nie wiem nigdy suprem nie jechalem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • xsc
  • 54 2199

ja mam supra i się nigdy nie podnosi...Tomek jaki ty głupoty opowiadasz to się w głowie niemiesci...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 6 783
weź zrób zdjęcie silnika to ci powiem ile ma kucyków, najprawdopodobniej ma 170KM i silnik MARTINA , ale na 100% nie jestem pewien.

 

Na pewno nie ma Martina. Do Dynamic'a był tylko andrychowski Leyland 6CT107 (prawdopodobnie 6CT107/R6) 150(170) KM albo Perkins 6T (podobno 165KM). Jak ktoś chce mogę mu podesłać dobrej jakości zdjęcia komory silnika na mail'a. A co do BS-a to wsadzali i Martina i Andorię (zdjęcia również mogę podesłać). Nie wydaję mi się jednak, żebyście gołym okiem różnice widzieli ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marciano
  • 2 228

słyszałem że w Dynamicach było montowane centralne smarowanie, czy ten egzemplarz tez posiada takie cudo?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

w Z050 niewiele potrzeba żeby podnieść tył. Wystarczy sprobować cofnąć pod górkę z pełnym zbiornikiem i koła latają w powietrzu ;) .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinJvD
  • 6 346
no ty masz rekorda... a nie supra... ;] jak widzialem to im podnosi n/ sam nie wiem nigdy suprem nie jechalem

 

spoko supra tez miałem swojego casu.to byla dopiero odjeb.... maszyna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
weź zrób zdjęcie silnika to ci powiem ile ma kucyków, najprawdopodobniej ma 170KM i silnik MARTINA , ale na 100% nie jestem pewien.

 

Na pewno nie ma Martina. Do Dynamic'a był tylko andrychowski Leyland 6CT107 (prawdopodobnie 6CT107/R6) 150(170) KM albo Perkins 6T (podobno 165KM). Jak ktoś chce mogę mu podesłać dobrej jakości zdjęcia komory silnika na mail'a. A co do BS-a to wsadzali i Martina i Andorię (zdjęcia również mogę podesłać). Nie wydaję mi się jednak, żebyście gołym okiem różnice widzieli ;)

Do bs-ów wkładali martina i z mielca 220km, nie przypominam sobie żeby wychodzily bs-y z silnikami z andrychowa, ale jak masz jakies fotki bs-a z silnikiem andorii to podeślij chętnie zobaczę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 6 783
weź zrób zdjęcie silnika to ci powiem ile ma kucyków, najprawdopodobniej ma 170KM i silnik MARTINA , ale na 100% nie jestem pewien.

 

Na pewno nie ma Martina. Do Dynamic'a był tylko andrychowski Leyland 6CT107 (prawdopodobnie 6CT107/R6) 150(170) KM albo Perkins 6T (podobno 165KM). Jak ktoś chce mogę mu podesłać dobrej jakości zdjęcia komory silnika na mail'a. A co do BS-a to wsadzali i Martina i Andorię (zdjęcia również mogę podesłać). Nie wydaję mi się jednak, żebyście gołym okiem różnice widzieli ;)

Do bs-ów wkładali martina i z mielca 220km, nie przypominam sobie żeby wychodzily bs-y z silnikami z andrychowa, ale jak masz jakies fotki bs-a z silnikiem andorii to podeślij chętnie zobaczę.

 

A jak mam Ci to podesłać <_< ? Jak dasz mail'a to Ci podeślę (słów na wiatr nie rzucam). Owszem Mielec był, Martin był

, ale na początku wkładali jeszcze Andorię. No oczywiście był jeszcze najmocniejszy Valmet (240KM) :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
weź zrób zdjęcie silnika to ci powiem ile ma kucyków, najprawdopodobniej ma 170KM i silnik MARTINA , ale na 100% nie jestem pewien.

 

Na pewno nie ma Martina. Do Dynamic'a był tylko andrychowski Leyland 6CT107 (prawdopodobnie 6CT107/R6) 150(170) KM albo Perkins 6T (podobno 165KM). Jak ktoś chce mogę mu podesłać dobrej jakości zdjęcia komory silnika na mail'a. A co do BS-a to wsadzali i Martina i Andorię (zdjęcia również mogę podesłać). Nie wydaję mi się jednak, żebyście gołym okiem różnice widzieli ;)

Do bs-ów wkładali martina i z mielca 220km, nie przypominam sobie żeby wychodzily bs-y z silnikami z andrychowa, ale jak masz jakies fotki bs-a z silnikiem andorii to podeślij chętnie zobaczę.

 

A jak mam Ci to podesłać <_< ? Jak dasz mail'a to Ci podeślę (słów na wiatr nie rzucam). Owszem Mielec był, Martin był

, ale na początku wkładali jeszcze Andorię. No oczywiście był jeszcze najmocniejszy Valmet (240KM) :)

 

poszedl adres email na pw, czekam chętnie obejrzę.

pozdr.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.