Skocz do zawartości

Zetor 12145 i fella



Napalony na kosiarke pottinger ale trafila sie ładna fella za dobre pieniądze a jak to będzie latalo czas pokaże:)

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

A bo zaraz sie moze zaczac gown.. Burza wiec ze wielbiciel zetorow nie wolabym jd ale poki co mnie raz na kupno jego nie stac 2 na utrzymanie. 

Lepszego majac na mysli ze jak mi byk wsokoczy na blotbik nic sie nie stanie albo wybije lampe lamba 18zl heh. Pracowalem i takiego ciagnika szkoda do obory i tyle. 

Edytowane przez zetor10145turbo95
Ale większość jak już wyda te 300 czy 400 tys to dba jak tylko idzie. Taki zakup jest na wiele lat. Mam znajomych to zawsze wszystko ładnie pochowane w garażach że wyglądają jak nowe. Są też drudzy co muszą wszystko mieć wystawione żeby sąsiedzi patrzyli. Jeden agent kupił nowy kombajn jesienią to cała ziemię stał na dworze żeby ludzie widzieli, a miał garaż.
Hmmm 60 tys za to? To w tej kasie kupowalismy MF 8130 nawet chyba 55tys, MF 6160, fendta 312 z 91r za 45tys i chodzi igła, za 512 fendta ktory szedł również bez żadnego ale daliśmy 65tys netto, kolega agrotrona z turem 115 km kupił za 56 tys chyba, masę przykładów mogę dać na to że te ciągniki są warte do 30tys, i kilka 6 sylwester polskich się pojawiło w cenach do ok 30 tys i trykaja aż miło. Więc pytam za co 60 tys... Żadnej radości z jazdy, jedynie podniecanie się wygarem z rury zostaje...

To kup mi takiego za 30 z góry płacę ??? 

Takie są ceny i koniec. W moim rejonie jestem każda usterkę w takim ursusie Zetorze usunąć w ciągu 24 h a w tym Fendzie czy MF no nie wiem czy go tak szybko zreanimuje ?? 

Jaką wagę mają te Fendt i MF ?? 

Płacisz za funkcjonalność i łatwo dostępne części a nawet gotowe podzespoły!!

Edytowane przez Esab200
6 lat temu daliśmy 53 tys za 1634, z przednim tuz, wom, euro haki z tyłu, dźwignia na błotniku do podnośnika, na tyl, fotel grammera, opony eleganckie, obciążniki na przod, ale no kurde to był cios poniżej pasa po MF 6160 komfortu brak... Znajomy z kietrza za 13 tys wyciąg na przetargu 1224 i robi na 100 ha z 4 skibami obrotowymi i wałem latał kilka lat i lekki dymek, teraz chyba ze 3 lata temu 16145 kupili, i dali chyba do 40tys pomalowali i wygląda jak ten że zdjęcia a mechanicznie chodzi elegancko
Ale części brzydko powiem gowno warte... Taka prawda Ursus, bizon części nic nie warte, a ogólnie powiem w dwóch MF, 3 fendtach nic się nie wysypalo. Nie tocze walk z zwolennikami tych sprzętów bo są różne gusta ale faktu nie zmienia że to ciągniki dla mnie o cenie do 35 tys a nawet za tyle bym kupił Case International 1256xl

Fendt 714 ma około 7 ton, MF 6160 miał prawie 5 ton, 8130 koło 6, 312 fendt ponad chyba 5.5tony czy 6 6 lat temu daliśmy 53 tys za 1634, z przednim tuz, wom, euro haki z tyłu, dźwignia na błotniku do podnośnika, na tyl, fotel grammera, opony eleganckie, obciążniki na przod, ale no kurde to był cios poniżej pasa po MF 6160 komfortu brak... Znajomy z kietrza za 13 tys wyciąg na przetargu 1224 i robi na 100 ha z 4 skibami obrotowymi i wałem latał kilka lat i lekki dymek, teraz chyba ze 3 lata temu 16145 kupili, i dali chyba do 40tys pomalowali i wygląda jak ten że zdjęcia a mechanicznie chodzi elegancko Ale części brzydko powiem gowno warte... Taka prawda Ursus, bizon części nic nie warte, a ogólnie powiem w dwóch MF, 3 fendtach nic się nie wysypalo. Nie tocze walk z zwolennikami tych sprzętów bo są różne gusta ale faktu nie zmienia że to ciągniki dla mnie o cenie do 35 tys a nawet za tyle bym kupił Case International 1256xl

Rzeczywista wartość a cena na rynku to dwie różne rzeczy. Taka szóstka rzeczywiście warta max 25 jeżeli równamy ją do konkurencji a na rynku chodzą po 30-40 tys. Co do napraw starszych zachodnich ciągników to są proste w budowie może nie usuniemy usterki w 24h tylko w dwa dni. Części trzeba zamówić i są drogie ale solidne. Zawsze możemy wstawić części używane jeżeli chcemy zaoszczędzić też polecam. A części do szóstek tanie ale zero jakości. Może lepiej będzie skończyć ten temat bo się rozwinie na wiele stron. Jedni będą chwalić drudzy krytykować itp
2 minuty temu, lukasz0920 napisał:

Rzeczywista wartość a cena na rynku to dwie różne rzeczy. Taka szóstka rzeczywiście warta max 25 jeżeli równamy ją do konkurencji a na rynku chodzą po 30-40 tys. Co do napraw starszych zachodnich ciągników to są proste w budowie może nie usuniemy usterki w 24h tylko w dwa dni. Części trzeba zamówić i są drogie ale solidne. Zawsze możemy wstawić części używane jeżeli chcemy zaoszczędzić też polecam. A części do szóstek tanie ale zero jakości. Może lepiej będzie skończyć ten temat bo się rozwinie na wiele stron. Jedni będą chwalić drudzy krytykować itp

Ok 😊

Esab200 napisał:

To fakt taki że pracował ci na d*pę był funkcjonalny i nie zawodził to czego od niego chcesz że cenę ma taką a nie inną i tyle w temacie.  Jedź do Kalisza tam części dobre !!  Powiedz jakie są części do Fendt i MF i jak z dostępem o awaryjnosci nie wspomnę??  Części nie kupowałem bo nie było takiej potrzeby a ta 1634 mieliśmy 3 miesiące... Nawet w pole nie wyjechało i opchlismy puki okazja była...


Esab200 napisał: To fakt taki że pracował ci na d*pę był funkcjonalny i nie zawodził to czego od niego chcesz że cenę ma taką a nie inną i tyle w temacie.  Jedź do Kalisza tam części dobre !!  Powiedz jakie są części do Fendt i MF i jak z dostępem o awaryjnosci nie wspomnę??  Części nie kupowałem bo nie było takiej potrzeby a ta 1634 mieliśmy 3 miesiące... Nawet w pole nie wyjechało i opchlismy puki okazja była... W 100%z lukasem się zgadzam trafiona wypowiedź

Esab200 napisał: To fakt taki że pracował ci na d*pę był funkcjonalny i nie zawodził to czego od niego chcesz że cenę ma taką a nie inną i tyle w temacie.  Jedź do Kalisza tam części dobre !!  Powiedz jakie są części do Fendt i MF i jak z dostępem o awaryjnosci nie wspomnę??  Części nie kupowałem bo nie było takiej potrzeby a ta 1634 mieliśmy 3 miesiące... Nawet w pole nie wyjechało i opchlismy puki okazja była...   Części nie kupowałem bo nie było takiej potrzeby a ta 1634 mieliśmy 3 miesiące... Nawet w pole nie wyjechało i opchlismy puki okazja była... W 100%z lukasem się zgadzam trafiona wypowiedź


Esab200 napisał: To fakt taki że pracował ci na d*pę był funkcjonalny i nie zawodził to czego od niego chcesz że cenę ma taką a nie inną i tyle w temacie.  Jedź do Kalisza tam części dobre !!  Powiedz jakie są części do Fendt i MF i jak z dostępem o awaryjnosci nie wspomnę??  Części nie kupowałem bo nie było takiej potrzeby a ta 1634 mieliśmy 3 miesiące... Nawet w pole nie wyjechało i opchlismy puki okazja była...   Części nie kupowałem bo nie było takiej potrzeby a ta 1634 mieliśmy 3 miesiące... Nawet w pole nie wyjechało i opchlismy puki okazja była... W 100%z lukasem się zgadzam trafiona wypowiedź


Coś edycja na telefonie nie zaskakuje kurcze drugi raz edytuj bo taka lipa się zrobiła a ciągle coś powielanie...

do obory to najlepsza ładowarka a nie ciągnik z turem ... jak się poszuka to też za nie duże pieniądze można kupić ładowarkę taką którą nie bedzie szkoda obić ... zresztą .. w starszych ładowarkach prawie wszystko jest z metalu także tak za wiele nie ma co się połamać

takie zetory i ursusy ( 914 itd) do tura też jakoś "super" się nie nadają bo mają dość długie przody

A nawet nie chce czytac tych wywodow i mądrości :P kazdy ma swoje zdanie a z racja jak z d*pa kazdy ma swoja. Co do wartosci ciagnika nawet zachod za ladny trzeba dac ponad 100 tys moc ok 150km bo takiego bede szukal w niedalekiej przyszlosci. A jak ktos pisze jaka igle kupil zachodnia za 50tys taaa bo ja zycia i realiow nie znam... 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v