Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

8mm przelotu  spokojnie wystarcza   w firmie mamy  coś podobnego z yato  i na wężu 8mm  na spokojnie   daje rade a kompresor mamy  200l na jednym garku   

i w większości  warsztatów i wulkanizacji  w mojej okolicy  każdy  używa  tych małych kluczy na przewodach o średnicy  wewnętrznej 8mm

 

 

do tirów mam na firmie taki http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-1-2600nm-yato-yt-0960-i6956120048.html   i przy  wężu 18mm przelotu  idzie jak wariat   przy 8 mm trochę postęka ale koła przy ciężarowych odkręci

Ma ktoś porównanie tego klucza do markowych.ten ma niby 1500Nm za 240zl ,markowe klucze o tej sile kosztują ok tysiąc . czyli kupić taki klucz to jak wygrać los na loterii. Jak ten ATS się sprawuje, rzeczywiście jest taki mocny, urywa śruby? Koła w samochodach są przykręcone  z siła ok 100Nm to ten wariat powinien w ułamku sekundy urywać szpilki.Ktoś może to potwierdzić.

nie ma co patrzeć na to że napisane ma 1500nm bo ta tyle on śruby nie dokreci nie wiem czy nawet na 500 dokreci    mam porównanie do klucza yato o takiej samej mocy znamienowej co ats  i zarówno yato jak i ats tak samo się sprawują  w tych samych warunkach tyle że yato ma juz dwa lata pracy za sobą

tu raczej wytrzymalosc i bezawaryjnosc w porownaniu do markowego będzie  będzie gorsza  bo czego tu się spodziewać za 240zł ale na własne potrzeby wystarczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v