Skocz do zawartości

Zetor 4340



z dnia na dzień pojawił się problem z paleniem po nocnym postoju ciągnika, najpierw założyłem zaworek zwrotny od zbiornika do pompki, nie pomogło, później między pompą paliwa a filtrem, też nie pomogło, dopiero trzeci zaworek między pompką a filtrem pomógł. Kiedyś jak ojciec sprowadził z Niemiec Zetora 7745 to też miał trzy zaworki.

Rekomendowane komentarze

jak pomógł 3-ci ( między pompą wtryskową a filtrem -tak to zrozumiałem )  to znaczy że nieszczelne zaworki w pompie zasilającej  .

Przerabiałem ten problem kilka razy i powiem ,że żadne zaworki nie potrzebne pod warunkiem idealnej szczelności całego układu zasilnia paliwem.

Sprawdź szczelność ww. zaworków w pompie zasilającej , zaworka ciśnieniowego od strony silnika w pompie wtryskowej , załóż nowe podkładki uszczelniające w każdej ze śrubek ( łącznie z przelewowymi na  wtryskiwaczach ) , sprawdź też stan przewodów gumowych i jak to porobisz to wywal zaworki z przewodów  a będzie odpalała nawet po miesięcznym bezruchu :D !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v