danielhaker 7675 Opublikowano 1 Lutego 2018 Nawet kolej tam dochodzi, czy po prostu dowiezione? Odnośnik do komentarza
Goblin 13 Opublikowano 1 Lutego 2018 Kombinat ma swoją bocznice wraz z całą infrastrukturą własna lokomotywę do podciągania wagonów, wagę kolejową itp. Odnośnik do komentarza
ZELKOW 1333 Opublikowano 1 Lutego 2018 to jest dopiero infrastruktura , w jaki sposób ładowabe wagony ? Odnośnik do komentarza
Goblin 13 Opublikowano 1 Lutego 2018 Częściowo przez przenośnik który jest w budynku z prawej strony ale większość przez 3 przyczepy przeładowcze bo szybciej praca idzie. Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 1 Lutego 2018 i tak było by w kilku kombinatach w PL , gdyby nierobom w PGR odechciało się kraść na potęgę... Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 1 Lutego 2018 ciekawi mnie jak tym nierobom żyje się dzisiaj i na jakich szczeblach w hierarchii zajmowanych stanowisk było ich najwięcej Odnośnik do komentarza
ogorek_kiszony 13 Opublikowano 1 Lutego 2018 tempo poniżej 100t/h to do wydajności w porcie daleko... Odnośnik do komentarza
Goblin 13 Opublikowano 1 Lutego 2018 Tak kolego masz racje ale weź pod uwagę że ze względu na małą bocznice wagony muszą być dzielone na małe grupy co powoduje że duża część czasu jest poświęcona na przetaczanie a procedura kolejowa traw trzeba się upewnić czy nikt nie stoi na torach czy między wagonami itp. to raz po drugie każdy wagon jest ważony i zasypywany na max że by nie przekroczyć maksymalnej ładowność. Akurat te wagony na zdjęciu mają to do siebie że mają małe włazy za każdym razem musi weź jedna osoba i pokazywać jak podjechać przyczepą że by trafić rurą w otwór. Jak przyjeżdżają wagony z otwieranym dachem to praca przebiega o wile sprawniej i jeszcze na koniec z każdego wagonu jest brana próba przez laboratorium no i plombowanie wagonów PKP plombuje, kombinat ma swoje plomby no i laboratorium zakłada swoje. Odnośnik do komentarza
johniy861 78 Opublikowano 1 Lutego 2018 @Goblin jeśli można wiedzieć to pracujesz stale w kombinacie? Odnośnik do komentarza
ogorek_kiszony 13 Opublikowano 5 Lutego 2018 to jakie macie przenosniki? 200t/h czy wieksze? redlery czy tasmy? Odnośnik do komentarza
Goblin 13 Opublikowano 5 Lutego 2018 Jak dobrze pamiętam cała linia ma 80t/h. Nie jest to dużo ale są lata że dużo jest wywożone koleją a są lata że mało. Dlatego wydajność nie jest zwiększana ze względu na duży koszt który nie wiadomo po ilu latach się zwróci, ale za to nadrabiają to przyczepy przeładowcze które przewożą zboże z innych linii więc idzie to w miarę sprawnie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się