Skocz do zawartości

pp1208

Juz 1500 godzin przepracowała jak narazie bezawaryjnie.

Co widzimy na zdjęciu Kubota M9960?

Ciągnik Kubota M9960 pracuje na placu gospodarstwa z zamontowanym ładowaczem czołowym MX T410. Kubota M9960 jest wyposażona w silnik o mocy 103 KM, co umożliwia efektywną realizację zadań rolniczych, takich jak załadunek i transport materiałów. Silnik ten pochodzi od renomowanego producenta MWM i posiada cztery cylindry o pojemności skokowej 3.8 L, zapewniając jednocześnie wydajność i ekonomię pracy. Mechaniczna skrzynia biegów z 12 przełożeniami do przodu i 12 do tyłu pozwala na precyzyjne zarządzanie mocą w różnych warunkach terenowych, zwiększając funkcjonalność podczas codziennych operacji na farmie.


Rekomendowane komentarze

Przed sezonem średnio było 3 litry ale teraz w kosiarce bijakowej trochę dostaje pod ogon to i średnia poszła w górę. W bijakowej pali od 6 do 12 litrów na godzinę. Poprzednio chodził z nią dwa sezony MF 290 też o mocy 75 KM i palił nawet do 20 litrów w ciężkich warunkach więc jestem zadowolony ze spalania Kuboty. W przejazdach na pusto czy transporcie pod górę potrafi dojść do 11 litrów ale jak jest równy odcinek to 6-8 litrów wystarcza.

Podane spalanie przy 2 tyś.obrotów/minutę. W transporcie i przejazdach pedał w podłodze a elektronika pilnuje,żeby nie przekroczyć 2 tyś. Miło zaskoczyło mnie spalanie przy glebogryzarce (ciężka praca na starej darninie) oraz z rębakiem bo przy tych pracach max 6 litrów na godzinę w chwilowych momentach gdy jest większe obciążenie a normalnie to 4 litry wystarczają.

U mnie też tylko na 6 biegu na biegach "szosowych". Jest to coś w rodzaju nadbiegu transportowego. W mojej obroty zatrzymuje na 2.000 Na pozostałych biegach i na luzie kręci do 2.400 albo 2.500...nie pamiętam bo chyba jeszcze nigdy nie kręciłem obrotów ponad 2.000.

Ten nadbieg to fajna sprawa w transporcie ale wiadomo,że obniżenie obrotów osiąga się przez obniżenie dawki paliwa i przy podjazdach pod górki mocy brakuje na 6 biegu i trzeba redukować...no ale coś za coś.

Puki co nikt spalin w ciągnikach nie bada więc przegląd to raczej nie problem. Ważniejsze jest by usuwanie lub omijanie takich rzeczy jak DPF, AdBlue czy EGR odbyło się bez szkody dla silnika. Znajomy po gwarancji zwiększył moc w swoim ciągniku Steyr i usunął AdBlue. Moc zwiększył ze 125 do 160 KM. Jak do tej pory wszystko chyba OK no i spadło spalanie ON.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v