Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Nie  odłączałem wtrysku, w valtrze w serii 3(nie wiem jak w serii 4, możliwe że jest inaczej) poszli całkowicie na łatwiznę, wpięli się w instalację elektryczną z tym adblue od serii 1 i 2, wystarczyło rozłączyć jedną wtyczkę i podczepić gotową wtyczkę która była obok zaślepiona, w efekcie elektronika nawet nie wie że miała adblue, komputer nie wykrywa jej w ogóle, ani nie pokazuje stanu poziomu adblue ani nie zna temperatury adblue, nic kompletnie

 

Co do mapy, t173 od t213 różni się w standardzie tylko przednią ośką ale ja dopłaciłem do osi przemysłowej(10 szpilek) dzięki czemu jest identyczna jak w t213 czyli tak naprawdę niczym się nie różnią, no prócz ceną

w t173 nie dymiła z adblue, jak odłączyłem adblue to nadal nie dymi, wiec brak dymu w nowych wersjach to nie efekt adblue, u mnie n101 od samego początku też lubiła podymić i nadal to robi

bo adblue działa na tlenki azotu a to że puści dymka to efekt chwilowego nadmiaru podawania paliwa względem obecnego w silniku powietrza do spalania (+ pewien wpływ ma turbodziura) i poleci trochę sadzy kominem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v