Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Gość konteno

Opublikowano

skoro z opon zostala guma z wyraznym bieznikiem zamiast felgi ze zwojem drutu, to chyba pozar szybko ugaszony albo malo intensywny

widocznie osłonięte od reszty konstrukcji blachami obudowy komory silnika i konstrukcją ramy , zhajcowały sie błotniki ale w tego typu pożarach częściej jest więcej dymu niż ognia czy ciepła , do tego działa konwekcja (ciepło pożaru unosi się do góry a w to miejsce z obszaru dookoła maszyny ściągane jest chłodne powietrze które może chłodzić częściowo elementy narażone na działanie promieniowania cieplnego)no i pewnie chyba było może trochę gaszone choć w tym stadium to już nie ma różnicy czy zhajcują się opony czy nie , a tu wygląda na brak gaszenia lub użycie tylko gaśnicy fabrycznej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v