Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

To nie jest prototyp. Prototyp to działający model przedprodukcyjny - czyli maszyna, która została od każdej strony zaprojektowana i obliczona, a następnie wyprodukowana, chociażby tylko w jednym egzemplarzu, aby w praktyce sprawdzić założenia konstrukcyjne. Twoje prace to jedynie wizje artystyczne dotyczące jedynie wyglądu kombajnu, które nie zawierając żadnych konkretów technicznych. Od nich jeszcze baaardzo daleko do prototypu.

Równie dobrze mógłbyś narysować "prototyp" polskiej stacji kosmicznej, lotniskowca albo osiedla na Marsie - tak samo będzie to tylko Twoja wizja, a nie konkretny projekt, a tym bardziej prototyp.

 

Wikipedia: "Prototyp - pierwotne, najwcześniejsze urządzenie, obwód lub program zaprojektowany i zbudowany w celu zademonstrowania zdolności do budowy urządzenia docelowego."

Hmm, myślę że początkowo mogłoby być takie "wow" że coś nowego polskiego, trzeba to na targach zobaczyć, lecieć itp. Tym bardziej, że coś jest kompletnie nowego, czego wcześniej nie było.

Tzn Pronary, Zasław mają zbyt, może nie brali by tego w stalowym tempie, ale wystarczy że ktoś by kupił i stwierdził że maszyna ok (jeśli zrobiono by ją ok) to by droga pantoflowa w Polsce rózniosla się pogłoski o maszynie. Chłopie to bardziej wpływa na ludzi niż najlepsza reklama xDD

Dziękuję bardzooo :P

 

Kurcze nie spodziewałem się, aż tak pozytywnych reakcji, choćby na fanpage-u gazety tyle udostepnień, komentarzy, lajków. Ale widać, że jak coś nowego się pojawia, czego od daaawna nie bylo to ludzie reagują. W sumie to miłe. :P Człowiek dzięki temu upewnia się, że jeszcze jest coś wart na tym świecie :PPPP

 

Nie spodziewałem się, że prasa rolnicza jest tak rozchwytywana, dostawałem od znajo z pod Białego, że czytali, tutaj z kuj-pom też mówili o tym xD  

 

Będę chciał go dopieścić jeszcze bardziej, ale to może w chwili wolnej . :P 

 

Na polskim rynku potrzeba właśnie takich świeżych pomysłów, "złotych myśli" - sam widzisz po reakcjach ludzi :D przełomowym momentem był wielki powrót Ursusa, który spotkał się z dużym entuzjazmem. Warto by było ciągnąć to dalej, choćby wprowadzeniem czegoś zupełnie nowego, np. produkcji kombajnów ;PNo to masz jeszcze z Wlkp :D Pieść, pieść... kto wie co z tego wyjdzie xD

 

Bizon to maszyna mocno przestarzała, ten kombajn dziś powinien być prowadzony na złomowisko, a nie na pole ( przynajmniej te z lat 70 i pierwszej połowy 80), tak dużo kombajnistów twierdzi, najgorsze to, że ludzi nie stać na kombajny i eksploatację. 

 

 

Dla mnie Niemcy są oznaką doskonałości jeśli chodzi o motoryzacje i rolnictwo. Polacy jak to Polacy, brak kasy i jedynie  to co dziś tam na zachodzie użytkują, my przejmiemy za 10 lat jako "pomyje", mało kto może pozwolić sobie na rasowy sprzęt, a ceny z roku na rok wyższe. Przepraszam jeśli kogoś to urazi, aczkolwiek śmieszy mnie to, jak ktoś mówi "mój kochany Bizonek", albo płacz, że idzie maszyna na złom, słuchajcie jak kiedys powiedzial JKM, uczucia można mieć w łóżku ( może używając tego w innym kontekście), a nie do maszyny, ona ma być wydajnościowa, zapewniająca jakies tam normy bezpieczeństwa i higieny pracy, a nie obiektem westchnień, choć w niej brak kabiny i wgl tony pyłu idą na operatora....

 

Przepraszam, mówimy tu o katordze, a nie przyjemności koszenia i zbioru plonów. 

 

Ok, ludzi nie stać rozumiem, ale żeby nie kupić kabiny i jakoś jej wyposażyć, zapewnić bezpieczeństwo ... To średnio..

 

 

Zdanie surowe, ale prawdziwe i szczere. 

 

to są lata zaniedbań ale i dawny ustrój uniemożliwił Nam rozwój i brak pomysłu na markę Polską niestety ale jak coś już się uda to zaraz brak funduszy i projekty upadają ileż to prototypów było w latach 80 ale niestety... A Niemcy mają marki które są już od ponad stu lat Bayer Mercedes BMW audi claas i inni i dalej są liderami w swoim fachu może też dlatego ze brat ze wschodu ich nie dopadł jak Nas

zgadza się zmiany ustrojowe to jedno a druga sprawa to mentalność narodów Niemiec od zawsze był Pan Pamiętam jak dziadek opowiadał jak w podczas II wojny światowej przyszli czerwoni ubrani byle jak różne buty na nogach a potem Niemcy wyprasowani elegancja i taka prawda z ciekawostki niemieckie mundury projektował hugo boss do tej pory tak jest dużo w tej materii się nie zmieniło

Zagranica dla nas za droga, to czaje, ale nie rozumiem jednego, czemu dużo osób narzeka, że taki kurz na tym Bizonie, że szczypie w oczy, duchota, a nie zamontują kabiny, z jakimś tam nawiewem, uszczelnieniami?

 

To wygoda dla operatora i bezpieczeństwo, po co za młodu  niszczyć sobie zdrowie?

 

Powie ktos PGR, ok ale to było 30 - 40 lat temu, szmat czasu, to była tamta technologia, dziś jest inaczej, inne rolnictwo można by rzec, 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v