Skocz do zawartości

2 x Led 36w



I taki daje światło d-.-b


Rekomendowane komentarze

Kwestia przyzwyczaja. zanim rozbudowałem oświetlenie na full miałem jak autor zdjęcia z tyłu led a z przodu 4 x 55 wat (w MF 8110) i bez problemu pracowałem całą noc gdzie halogeny musiały być włączone od 20 do 6 rano. I oczy nie bolały. Teraz tylko na przód dołożyłem ledy dalekosiężne natomiast oryginalne wbudowane 4 x 55 w zostały. Z Tyłu tylko ledy i bez zmęczenia robie całą noc....

też to miałem w 8110. i problem rozwiązany wyczyszczeniem wszystkich złączy, a przede wszystkim miejsce gdzie jest masa złapana z kabiny. W lampach wyczyściłem masę. Niektóre złącza wymieniłem ponieważ były aż tak zaśniedziałe. Problem zniknął. bezpieczniki zaczynają się topić dopiero po tym jak taką zaśniedziałą wtyczkę rozłączymy i złączymy ponownie. Wtedy nie ma dobrego przepływy prądu no i przez to się grzeje.

To zależy od wersji. W moim jest 4 x 55 wat i włącza się tylko 4 na raz. Ale oglądałem innego 8120 gdzie miał z przodu 2 x 55 wat włączane oddzielnie i druga para halogenów gdzie w jednym były 2 żarówki (takie jak z tyłu ) 4 x 55 wat i to były typowe do pracy a wcześniej wspomniane 2 x 55 wat miały homologację drogową. Tak samo było w fendtach 300 i 500 c tych pierwszych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v