Kujus 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Piękny efekt na 2 biegu na 1000 obrotów z tym pługiem co na zdjęciu zero dymku idzie jak marzenie , a bez turbo czarno z tłumika było a z turbo coś pięknego Odnośnik do komentarza
simson2812 423 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 A jak ze spalaniem? Regulowałeś coś? Od czego turbo Odnośnik do komentarza
Kujus 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Pompy wtryskowej nie ruszałem bo nie ma potrzeby , turbina jest z transita 2,5l z 97 roku a spalanie z tym pługiem na takich klinach ze wiecej nawrotów niż orki to 40 l wlałem 8 h zegarowych robiłem zostały 2 litry zobaczymy teraz przy wyrabianiu ile spali Odnośnik do komentarza
simson2812 423 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 A wcześniej też tak palił?to pewnie teraz nie jest taki mułowaty. A turbo nie jest za małe? Odnośnik do komentarza
Kujus 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Wczesniej wiecej palił a turbo jest jeszcze nawet kapke za duże 2,5lx 4000 ob w transicie to 10000l a jumz ma 5 l czyli 10000l:5 l = 2000 obrotów a jumz ma max 1750 a ja nie przekraczam 1400-1500 także turbo moze być i od 2,0 litrowego silnika Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 17 Kwietnia 2017 rozumowanie dobre ale źle liczysz , na 1 obrót wału tylko 2 tłoki podają spaliny na turbinę więc obroty X 1/2 pojemności skokowej Odnośnik do komentarza
Kujus 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 współczynnik dla tego równania moze być dowolny bo dla obydwu stron równania jest identyczny także nic to nie wnosi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się