Skocz do zawartości

Metal-Fach N267



Już po wiosennym sezonie umyty, zakonserwowany i czeka pod dachem na kolejną robotę.


Rekomendowane komentarze

Jak na razie sprawuje się bez zarzutu chociaż jedna wpadka/awaria była. Opony 500/17. Rozrzucanie zależy od obornika, taki prosto z obory rzuca na tam te 6 metrów efektywnie bez problemu a z pryzmy już tak szeroko nie leci około 4-5 metrów efektywnego zależy jak przerobiony obornik i trzeba już trochę na zakłady jechać bo rzucić to rzuci dalej ale już mniej jak to w pionowym adapterze. Plus za to że ładnie drobno rozrzuca, po sąsiedzku mam unii z dwoma walcami to też ładnie daje ale nie jest tak drobno rozwalone. Konserwuje olejem z ropą, jakim a takim jaki zostanie jakieś resztki dobrych olei (nie zużytych). Na razie tylko na podłogę w miejsca przetarć i łańcuchów.

Dacie wiary ,że nawet śruby ocynkowane są czerwone od korozji z przodu gdzie jest zamocowany rozdzielacz .Mam kilka zdjęć to je wrzucę ,żeby inni zobaczyli co szanowna firma Metal-fach produkuje .Ta główna rama z przodu ma wycięcie to jest tak mocno zardzewiała od środka ,że rdza wychodzi na zewnątrz .Zapytałem się przedstawiciela dlaczego tak jest ...cytuję ,co mi powiedział ...to nic takiego my profili w środku nie konserwujemy ,bo inni też tego nie robią .

Mój akurat jest dość dobrze po malowany, było to pierwsze na co patrzyłem. Ale może teraz już Eko stosują gdzie nie widać to nie trzeba. Przed zakupem oglądałem 2 garażowki tam to dopiero była masakra, na dobra sprawę by trzeba to od razu od dołu konserwować bo ceowniki od środka nawet wyczyszczone nie były o pokładzie czy lakierze można zapomnieć.

U mnie też śrubki z tylu pod adapterem co trzymają te blaszane osłony robią się rude ale co się dziwić ma być tanio zrobione a drogo sprzedane. Chociaż fakt jest taki że do dobrych śrub ocynkowanych dostęp średni przynajmniej u mnie i coraz częściej decyduje się na kwaśne, drogie ale na wieki i tutaj też tak powinno być ale... 

mam N280/1 i tak jak pisałem z przekładni farba schodzi ( pomimo że u mnie to już jest druga przekładna:P) z tej belki ze światłami pod przekładnią też. ogólnie z blach malowanych. burty jak na razie trzymają kolor :)  ocynk na ramie wygląda jakby go ktoś pistoletem malował (było to zgłaszane ale powiedziano że to tak jest i juz ... ) 

ogólnie też mało funkcjonalne ma rozmieszczone (sterowanie taśmą, sterowanie pneumatyką) no ale tak to jest jak się kopiuje maszyny .. .

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v