Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

niestety zdjęć kabiny tylko tyle. Powiem wam,ze wiecej sie spodziewalem po tym vigusie. Tak jak konstrukcja tylnego mostu zbita i masywna tak wnętrze kabiny i ergonomia beznadziejna. Juz w mtzcie jest wszystko lepiej rozmieszczone. W malych ursusach zalezy. Też ergonomia nie grzesza. Co denerwuje to to,ze te ursusy nie sa ujednolicone. Kierownice rozne, tlumiki to juz pozakladane jak popadnie ( nie chodzi mi tu o roznice w normach spalin), lusterka to samo, brak spójności. Ogolnie tak z 10 metrow ciagniki bardzo ladne ale z bliska jakosc wykonania a przede wszystkim ergonomia na niskim poziomie. Plastiki są ok ale ich spasowanie i te nieporeczne rozmiary to juz parodia. Pulpit taki byczy, ze pasazer ma bardzo malo miejsca. O desce pokrytej skaja jako siedzonko nie wspomne. Modeli roznego kalibru. Idzie sie pogubić. Oznaczenia niezrozumiale kompletnie.

Taa. Na przykład Te dwa 150 koni miały zupełnie inne opony i błotniki. Pytam się dlaczego i mówi, że po to, żeby zaprezentować że będą różne opcje, w zależności kto co będzie chciał. Może tak samo z tymi zegarami. W tamtym roku też były na targach te inne zegary a w wersjach produkcyjnych tylko te fajne ELTEMowskie. W tym szaleństwie jest może metoda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v