Skocz do zawartości

Włóka expom niwa


wisniareek

nowy nabytek expom niwa 5m


Rekomendowane komentarze

5 / Victoria taka jak moja :-D GTS najlepszy ! Jaki masz silnik ? hak holowniczy miałeś czy zakładałeś, krajowa "Viki" czy sprowadzony ?

Odnośnik do komentarza

Moja 1.8 16V benzyna 122KM też krajowa . Ile za hak placiłeś z montażem , montaż w ASO czy inna stacja ci montowała bo chyba samemu nie wolno montować ?

Odnośnik do komentarza

Hak można samemu zamontować (razem z instalacją elektryczną), należy tylko później zrobić dodatkowe badanie techniczne i z zaświadczeniem udac się do wydziału komunikacji aby uzyskać wpis do dowodu.

Odnośnik do komentarza

Ok ja pamiętam coś z 2001r. jak do UNO był zakładany, obecnych przepisów nie sprawdzałem a od 2009 jeżdżę Vectrą C GTS bez haka narazie nie był mi potrzebny .

Odnośnik do komentarza

Moja vectra 1.8 stoi u mechanika bo na wolnych obrotach zapala się kontrolka oleju. Z tego co kojarzę to jak nowy hak to wystarczy w urzędzie wbić w dowód.

Odnośnik do komentarza

@bartek500 a ile twoja Viki ma na liczniku bo u mnie 270 tyś silnik z18xe i tylko musiałem zlikwidować wyciek oleju na wale pod kołem pasowym jak był po zakupie miał 146 tyś pozatym jest ok :-)

Odnośnik do komentarza

Moja dokładnie ma 275tys. Też pojawił się wyciek od strony rozrządu. Z ciśnieniem Mechanik obstawial panewki ale wczoraj rozebral i są w bdb stanie. W poniedziałek wyciąga pompę bo może coś z nią albo zawor. Pierścienie olejowe były lekko zapieczone przez co przy jeździe na wyższych obrotach bral olej, ale mówi że jak je oczyści to będzie dobrze ze nie potrzeba nowych.

Odnośnik do komentarza
  • AgroTeam

Ale 350tys na diesla to nic. Mam w domu fiata co też tyle ma i silnik igła. W cromie u brata tez pod 300 u mnie bodaj 250 i smigaja jak miło. Zreszta vectry z silnikami fiata też nieźle smigaja

Odnośnik do komentarza
  • AgroTeam

I Ja i Brat mamy 150KM śmigaja jak miło. Ważne zeby lać wlasciwy olej i pilnowac egr-u. Obaj mamy to zespolone z automatyczną skrzynią i bajka.

Odnośnik do komentarza

do silnika 150 km jest w serwisie fiata dostępna taka blaszka do zaślepienia EGR troszeczkę lepiej chodzi. można samemu taka blaszkę zrobić

Odnośnik do komentarza

ja w tym roku zakładem hak do mojej viki. Montowalem go sam, kupiłem używany za 150 z wiazką. Ważne żeby hak mial tabliczkę i był zdejmowany. Później przegląd za 30 zł i wydział kounikacji za 0 zł i to wszystko

Odnośnik do komentarza

@bartek500 teraz mi się przypomniało że w jakimś modelu problem z ciśnieniem oleju wynika z oringu chyba przy pompie albo przy smoku poczytaj w necie to może znajdziesz . Wymiana oringu oryginalny oczywiście załatwiała sprawe.

Odnośnik do komentarza

@bartek500 teraz mi się przypomniało że w jakimś modelu problem z ciśnieniem oleju wynika z oringu chyba przy pompie albo przy smoku poczytaj w necie to może znajdziesz . Wymiana oringu oryginalny oczywiście załatwiała sprawe.

ten problem dotyczy tylko insigni 2.0 ctdi, puchnie od ropy której stopniowo dolewa się przez wypalanie filtra dpf, a konkretnie przy zgaszeniu silnika w czasie wypalania, a żeby się dostać do pompy trzeba pół samochodu rozebrać. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v