MichalP 60 Opublikowano 16 Marca 2017 czy do tej przyczepki potrzebny jest Viatol? Odnośnik do komentarza
sadek9 186 Opublikowano 16 Marca 2017 dopóki zestaw auto + przyczepa nie przekracza DMC 3,5t to nie trzeba viatoll a Odnośnik do komentarza
klj 54 Opublikowano 14 Września 2017 5 / Victoria taka jak moja :-D GTS najlepszy ! Jaki masz silnik ? hak holowniczy miałeś czy zakładałeś, krajowa "Viki" czy sprowadzony ? Odnośnik do komentarza
klj 54 Opublikowano 15 Września 2017 Moja 1.8 16V benzyna 122KM też krajowa . Ile za hak placiłeś z montażem , montaż w ASO czy inna stacja ci montowała bo chyba samemu nie wolno montować ? Odnośnik do komentarza
Autofan 26 Opublikowano 15 Września 2017 Hak można samemu zamontować (razem z instalacją elektryczną), należy tylko później zrobić dodatkowe badanie techniczne i z zaświadczeniem udac się do wydziału komunikacji aby uzyskać wpis do dowodu. Odnośnik do komentarza
klj 54 Opublikowano 15 Września 2017 Ok ja pamiętam coś z 2001r. jak do UNO był zakładany, obecnych przepisów nie sprawdzałem a od 2009 jeżdżę Vectrą C GTS bez haka narazie nie był mi potrzebny . Odnośnik do komentarza
bartek500 17 Opublikowano 15 Września 2017 Moja vectra 1.8 stoi u mechanika bo na wolnych obrotach zapala się kontrolka oleju. Z tego co kojarzę to jak nowy hak to wystarczy w urzędzie wbić w dowód. Odnośnik do komentarza
klj 54 Opublikowano 15 Września 2017 @bartek500 a ile twoja Viki ma na liczniku bo u mnie 270 tyś silnik z18xe i tylko musiałem zlikwidować wyciek oleju na wale pod kołem pasowym jak był po zakupie miał 146 tyś pozatym jest ok :-) Odnośnik do komentarza
bartek500 17 Opublikowano 16 Września 2017 Moja dokładnie ma 275tys. Też pojawił się wyciek od strony rozrządu. Z ciśnieniem Mechanik obstawial panewki ale wczoraj rozebral i są w bdb stanie. W poniedziałek wyciąga pompę bo może coś z nią albo zawor. Pierścienie olejowe były lekko zapieczone przez co przy jeździe na wyższych obrotach bral olej, ale mówi że jak je oczyści to będzie dobrze ze nie potrzeba nowych. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 16 Września 2017 A mówią ze 2.5 tdi to ujnia a moja a6 ma zaraz 350 tkm. i lata jak nówka Odnośnik do komentarza
AgroTeam griga 1159 Opublikowano 16 Września 2017 Ale 350tys na diesla to nic. Mam w domu fiata co też tyle ma i silnik igła. W cromie u brata tez pod 300 u mnie bodaj 250 i smigaja jak miło. Zreszta vectry z silnikami fiata też nieźle smigaja Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 16 Września 2017 Tylko wersje 120 km są coś warte a np.150 to śmietnik coś jak 2.0tdi PD Odnośnik do komentarza
AgroTeam griga 1159 Opublikowano 16 Września 2017 I Ja i Brat mamy 150KM śmigaja jak miło. Ważne zeby lać wlasciwy olej i pilnowac egr-u. Obaj mamy to zespolone z automatyczną skrzynią i bajka. Odnośnik do komentarza
koroll 37 Opublikowano 16 Września 2017 do silnika 150 km jest w serwisie fiata dostępna taka blaszka do zaślepienia EGR troszeczkę lepiej chodzi. można samemu taka blaszkę zrobić Odnośnik do komentarza
rafalus8 101 Opublikowano 16 Września 2017 ja w tym roku zakładem hak do mojej viki. Montowalem go sam, kupiłem używany za 150 z wiazką. Ważne żeby hak mial tabliczkę i był zdejmowany. Później przegląd za 30 zł i wydział kounikacji za 0 zł i to wszystko Odnośnik do komentarza
klj 54 Opublikowano 16 Września 2017 @bartek500 teraz mi się przypomniało że w jakimś modelu problem z ciśnieniem oleju wynika z oringu chyba przy pompie albo przy smoku poczytaj w necie to może znajdziesz . Wymiana oringu oryginalny oczywiście załatwiała sprawe. Odnośnik do komentarza
bartek500 17 Opublikowano 16 Września 2017 W poniedziałek się wszystko okaże. Tyle że olej się swieci jak auto jest rozgrzane a na zimnym było ok. Odnośnik do komentarza
rafalus8 101 Opublikowano 16 Września 2017 która kontrolka Ci świeci czerwona czy żółta? Odnośnik do komentarza
futrzak26 0 Opublikowano 16 Września 2017 @bartek500 teraz mi się przypomniało że w jakimś modelu problem z ciśnieniem oleju wynika z oringu chyba przy pompie albo przy smoku poczytaj w necie to może znajdziesz . Wymiana oringu oryginalny oczywiście załatwiała sprawe. ten problem dotyczy tylko insigni 2.0 ctdi, puchnie od ropy której stopniowo dolewa się przez wypalanie filtra dpf, a konkretnie przy zgaszeniu silnika w czasie wypalania, a żeby się dostać do pompy trzeba pół samochodu rozebrać. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się