Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

A no co ty. Miałem tak zrobione przy oryginalnej blokadzie tej z skośnymi zębami sprzęgła kłowego. 

DUŻO lepiej jak pedał ale i tak wszystko dostawało w palnik. Urywało cięgno i ścierało kamienie. 

Lekarstwo to zeszlifować skosy w blokadzie i wywalić sprężynę pomiędzy przesówką a koszem.

No te cięgła to są chyba z plasteliny. A szlifowałeś sprzegło i mechanizm różnicowy?  

Są dwie sprężyny jedna  na osi pionowej z widełkami i dróga na samym cięgle 46 i 55

https://zapodaj.net/b4de37a3c70c1.jpg.html

W pokrywce trzeba tylko otworek zrobić na jednym z czerwonych krzyżyków nie pamiętam którym.

https://zapodaj.net/a4a8701a99782.jpg.html

https://zapodaj.net/27a634c748d8e.jpg.html

 To jest o wiele lepsze rozwiązanie bo nie są obciążone ugniataniem sprężyny same widełki i kamienie  do tego lżej to chodzi.

Da się to spokojnie zrobić w 60-ce technicznie nie ma żadnych różnic.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v