T-25
Silnik się już dociera a teraz wymieniamy tarcze sprzęgła, a jak sprzęgło to jeszcze doszło do tego wymiana simeringów, wymiana zębatki co napędza przekładnie pompy i jeszcze parę pierdoł. Miało być tylko powierzchowne uszczelnienia silnika i rozdzielacza a wyszedł remont silnika wymiana tarczy sprzęgła, parę trybów, paręnaście simeringów i uszczelek i rożnych pierdoł napotkanych w trakcie rozbierania poszczególnych podzespołów
Ale lepiej zrobić raz a porządnie i na lata mieć spokój ![]()

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się