Skocz do zawartości

T-25



Silnik się już dociera a teraz wymieniamy tarcze sprzęgła, a jak sprzęgło to jeszcze doszło do tego wymiana simeringów, wymiana zębatki co napędza przekładnie pompy i jeszcze parę pierdoł. Miało być tylko powierzchowne uszczelnienia silnika i rozdzielacza a wyszedł remont silnika wymiana tarczy sprzęgła, parę trybów, paręnaście simeringów i uszczelek i rożnych pierdoł napotkanych w trakcie rozbierania poszczególnych podzespołów ;) Ale lepiej zrobić raz a porządnie i na lata mieć spokój :)


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v