Skocz do zawartości

Przerobiona hydraulika w c-330



I oryginalny rozdzielacz stał się zbędny

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Stary rozdzielacz był już za bardzo wysłużony i nie dawałem go do regeneracji tylko narodził się pomysł żeby założyć inny, tym bardziej że potrzebne było więcej wyjść hydraulicznych. Rozdzielacz firmy Badenost(czy jakoś tak), pokrywa rozwiercona i nagwintowana pod nyple, rozdzielacz nie ma zapinanej sekcji ale narazie to w niczym nie przeszkadza. aaa i w planie jest dołożenie przy pokrywie podnośnika zaworu na wężu od podnoszenia ramion żeby w transporcie zamykać obieg ;)

Otwór w pokrywie wiercony wiertłem 14 ale nie do końca żeby do tulei był otwór oryginalny, a przewiercona część została przejechana gwintownikiem 16x1,5 i wkręcony nypel. Zawór będzie założony zaraz na wyjściu z pokrywy żeby na czas transportu zamykać powrót oleju do rozdzielacza, żeby na wybojach podczas "bujania" uniemożliwić pęknięcie węża

Ja u siebie mam wkręcony nypel m20 x 1.5 na m18 x 1.5 dodatkowo w tą rurkę mam włożoną podkładkę miedzianą 16 x 2. Koledzy pomóżcie mi mam tak samo podłączone i wszystko działa ok gdy mam zapiętą jakąś maszynę ale gdy niemam nic podnośnik sam nie opada tylko gdy naciskam opuszczanie idzie minimalnie do góry, dodam iż nieużywany korek w sekcji podnośnika mam podłączony do przelewu?

Na zasilaniu z pompy przy tej rurce jest tam wkręcony oryginalny nypel wykręcony z rozdzielacza. Jaki jest tam gwint, 18x1.5 ? Czy standardowy wąż do hydrauliki pasuje na ten nypel?

 

Właśnie mam ten nieużywany korek podpięty do powrotu do skrzyni ale mimo to gdzieś podczas opuszczania minimalne ciśnienie cofa do tuleji podnośnika

I ten sam temat jest u mnie, wystarczy tylko ten nieużywany wąż podłączyć np w wlew oleju na deklu od skrzyni, gdyż jakieś minimalne ciśnienie na powrocie jest i olej tłoczy Ci spowrotem do tulei podnośnika. W standardowym nyplu od strony węża jest na tokarce zrobiony stożek tak aby wąż ładnie się wpasował

 

Panowie, jeszcze jedno pytanie? Macie zawory na rozdzielaczu skręcone czy na 175bar tak jak producent podaje fabryczne ustawienie? Co na to zwykła niewzmacniana pompa, gdzie maksymalne ma 120 bar.

Kolego astrahxenon jeśli dobrze cię rozumie masz podpięte trójnikiem do powrotu tego głównego z rozdzielacza i potem do skrzyni. A koledze Damian 1014 chyba chodzi o to że należy podpiąć to gdzieś oddzielnie np. tam gdzie miarka a nie łączyć z powrotem z rozdzielacza.

Kolego irek84 ja mam zawór bezpieczeństwa ustawiony na 130 bar i to uważam za max niestety mam ciągle ten problem że podnośnik sam nie opada ale spróbuje z tym drugim powrotem to zrobić może to zda egzamin

Panowie, jeszcze jedno pytanie? Macie zawory na rozdzielaczu skręcone czy na 175bar tak jak producent podaje fabryczne ustawienie? Co na to zwykła niewzmacniana pompa, gdzie maksymalne ma 120 bar.

Kolego astrahxenon jeśli dobrze cię rozumie masz podpięte trójnikiem do powrotu tego głównego z rozdzielacza i potem do skrzyni. A koledze Damian 1014 chyba chodzi o to że należy podpiąć to gdzieś oddzielnie np. tam gdzie miarka a nie łączyć z powrotem z rozdzielacza.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v