Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Turbina Jumz?

Ciągnik Jumz, znany ze swojej solidnej konstrukcji, wykonuje prace na placu gospodarstwa. Wyposażony w charakterystyczną turbinę, zwiększającą wydajność, wykorzystuje swoją moc znamionową na poziomie 75 KM, co pozwala na skuteczne wykonywanie różnorodnych zadań rolniczych. Silnik Jumza z czterema cylindrami o pojemności 4.75 L zapewnia płynną pracę i niezawodność w trudnych warunkach terenowych. Współpracując z maszyną towarzyszącą, ciągnik demonstruje swoje możliwości, co czyni go wartościowym narzędziem w każdym gospodarstwie. Jego mechaniczna skrzynia biegów gwarantuje precyzyjne operowanie, umożliwiając dostosowanie się do specyficznych wymagań zadania.


Rekomendowane komentarze

a tam na dole na łaczeniu rury od filtra z kolektorem dałeś zaślepkę z blachy (gdzie silikon wystaje) a wykombinowałes tak bo inaczej musiałbyś robić mocowanie filtra :huh:

 

A jeszcze jedno ciekawe jak to będzie szło bo musisz mieć mniejszą turbinę niż trzeba bo jumz ma wolniejsze obr max 1500 :huh:

A ciekawe czy by przeżył takie jak w mtz 2300 , tuleje tłoki te same co ? Tylko wał inny bo nie masz przeciwwag ciekawe czy pasuje od mtz

 

a tam na dole na łaczeniu rury od filtra z kolektorem dałeś zaślepkę z blachy (gdzie silikon wystaje) a wykombinowałes tak bo inaczej musiałbyś robić mocowanie filtra :huh:

 

A jeszcze jedno ciekawe jak to będzie szło bo musisz mieć mniejszą turbinę niż trzeba bo jumz ma wolniejsze obr max 1500 :huh:

A ciekawe czy by przeżył takie jak w mtz 2300 , tuleje tłoki te same co ? Tylko wał inny bo nie masz przeciwwag ciekawe czy pasuje od mtz

 

PS czemu masz masz kabinę od mtz :huh:

Turbina obliczona strumieniem spalin transit ma max obroty 4000 i pojemnosc 2,5 l czyli zassa w min 2,5x4000=10000l powietrza jumz ma 5 l silnik wiec 10000l:5 l =2000 obrotów ale że pracuję jumzem na max 2/3 obrotów to w pługu 3 skibowym rovera na 2 szosowej doładowanie w granicach 0,2-0,25 atm , na najwyzszym biegu i gazie w podłoge pod góre dochodzi do 0,6 atm także efekt osiągnięty spaliny przeżroczyste (dawki w pompie nie ruszałem) i na 1200 ob na 2 biegu orze aż miło , i przy tak niskim doładowaniu nie ma lęku że korbowód wyskoczy , polecam bo przeróbka prosta a efekt fajny :). A kabina od mtz już sie sciaga i wracam do oryginału bo nie podoba mi się taka

Do mtza jednak zastosował bym trochę większą turbinę chyba że wiem że mam lekka nogę i ze tych 2000 ob nie bede raczej przekraczał a pozatym chyba najlepiej wziąść oryginalną ruską jest tania i z tego co słysze w miarę trwała sam teraz zamierzam jeszcze deta uturbić bo pracuje na dt turbo i coś wspaniałego zero dymu moc na malutkich obrotach i turbo w zasadzie nie słychać a jednak jak dasz za mała turbine to jedno że na trwałosci podupadnie to gwizd bedzie okrutny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v