Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

@assasin, czemu?? łożyska Węgierskie, Panewki w silniku Duńskie Milbo, tłoki i cylindry Made in Germany elektryka oparta na lepszych kablach, przekaźnikach i przełącznikach Bosch, halogeny Hella, turbina Duńska na licencji USA, dodatkowy filtr na zasilaniu smarowania turbiny... ;) od tak trochę informacji, które udało mi się odkryć podczas prawie 11 lat użytkowania mojej Finnki ;) a skrzynia jeszcze nie dotykana i tylni most też... ;) jednym zdaniem: Ciągniki z innej stali ulepione niż te na PL ;) i jak bym miał kupować jeszcze raz nie zawahałbym się kupić Finnki ;) w sumie po prawie 11 latach użytkowania , za tyle samo mogę ją odsprzedać :P no interes doskonały ;)

@thomas, a to za tego claasa to mi jeszcze dopłaci ?? ;)

no i przypominam ci , że tą skrzynię wysprzęgla się "na dwa razy" i jak masz już wprawę oraz dobrze ustawione sprzęgło to nie ma prawa nic zazgrzytać, a nawet przy redukowaniu w transporcie  sprzęgła można w ogóle nie używać ;)

 

 

 ja nie narzekam na skrzynię podczas pracy z turem.. rewers mam po lewej stronie, gdzie dżojstik mam po prawej i podczas pracy jest to wygodne. :)

Nic nie daje to wysprzęglanie na 2 razy, albo nie potrafię tego wyregulować. Z resztą 2 lata temu robiłem sprzęgło przy wymianie mikropompy, wymieniłem wałek sprzęgłowy i było dobrze, ale krótko. Bęben przekładni planetarnej dostał takiego luzu na wałku, że ten hamulec go nie zwalnia. Trzeba rozciągnąć a nie chce już mi się dla byle pierdoły. A i simmering na wale zaczął puszczać olej zaraz po złożeniu. Za tego Claasa to 120 klocków trzeba położyć, chyba że weźmie Twojego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v