stempos1980 7953 Opublikowano 23 Stycznia 2017 kolego a bral ci olej ten zetorek?tłoki mogą być orginalne.a jakie oznaczenia mają panewki?sprawdzałeś Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Brał olej, wywalał wydechem i bardzo duże przedmuchy były że odmą też wywalał. Gdy koło O stopni już nie palił. Są wyczuwalne progi na tulejach i zmieniam wszystko. Panewek nie zdejmowałem, jeśli tam są oznaczenia to po jutrze zobaczę co pisze Odnośnik do komentarza
DarekD 70 Opublikowano 22 Lutego 2017 TK28 to może być znak kontroli technicznej (nawet z czeskiego by pasowało ) ,C to pewnie grupa selekcyjna a ten znaczek ( MU) to producent tłoka . Jest to zapewne tłok symetryczny więc ułożenie może być dowolne i tak pewnie zrobiono podczas montażu Odnośnik do komentarza
Tomaszek8504 52 Opublikowano 22 Lutego 2017 Ale nie wiadomo czy oryginalne.. Panewki były nominał czeskie chyba oryginał ale zamki korbowodów były po stronie pompy wtryskowej, a w instrukcji silnika C-360 i pochodnych napisane, że zamki po stronie rozrządu. Myślę, że może ktoś już grzebał w tym silniku i źle założył. Ja założyłem nowe panewki zamkami po stronie rozrządu Odnośnik do komentarza
KarolTD90 1379 Opublikowano 9 Marca 2017 Instrukcja pisze ze zamki do rozrządu a w żeczywistosci zawsze są do pompy choć u mnie były i 2 do rozrzadu i 2 do pompy ciągnik był u nas od nowosci Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się