Ford

Smerf na śniegu :D\nTeraz tylko pola więcej brać i robić. Po serwisie jeździ się aż miło :)



Informacje o zdjęciu Ford


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 29 500

Była wymieniona cała elektryka, uszczelnienie całego ciągnika, nowa dmuchawa, wymiana wszystkich płynów, czyszczenie chłodnicy, wymiana łożyska i simeringu na WOM'ie.Zakładałes Tura czy kupiłeś z turem? Ja mam w sumie tylko oznaczenie 6640.Ma turbine jak 7740. Ile twój ma koni?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 153

To spory serwis, zobaczyłem właśnie w innym zdjęciach ile wydałes na to. Kupiłem ciągnik od handlarza i u handlarza od razu tura założyliśmy. Niby ma 95km 4+turbo ale porównując Same Silver 100.6 105km 6 bez turbo to powiem Ci że zdecydowanie silniejszy wydaje mi się New Holland.a Same jest w bdb stanie więc mocy nie zgubił raczej. Z elektryka też przydałoby się popracować u mnie ale to tylko kwestia czyszczenia. Mocno pocil się przy WOMie? U mnie przy tylnej zwolennicy zaczyna delikatnie się pocic i przy wyjściu walka od napędu że skrzyni zaczyna kąpać jak się rozgrzeje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 29 500

No całkiem się lał olej.pierwszego dnia po kupnie nie wiedzieliśmy o tym i zostawiliśmy go na noc na kostce...Chyba nie muszę mówić jak to się skończyło. Okazało się że na wałek było naspawane kilka kątowników i jakiś rurek, aby WOM wgl się trzymał. Cały tylny korpus pojechał do szlifowania i dopiero potem tulejowanie żeby założyć oringi. Dużo z nim było roboty ale teraz bardzo przyjemnie się jeździ. Jak puści mróz to zobaczymy jak sobie radzi w polu. Jeszcze muszę porobić kilka poprawek wizualnych i będę naprawdę zadowolony. Tura masz obsługiwanego z joystickiem czy "wajchatronikiem"?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 153

To faktycznie kogoś fantazja poniosła, mi akurat rok temu wyskorzył taki zaworek w skrzyni w dystrybutorze od rewersu, puscil segier i lipa, hydraulika i wgl wszystko chodziło a ciagnik nie chciał jechać, opisywałem to na forum. Mieliśmy juz rozpoławiać ale dzieki użytkownikowi Falko77 z tego forum naprawiliśmy to sami bez wiekszego trudu. Ogolnie słyszałem rożne opinie na temat skrzyni i elektryki w tych ciągnikach ale jak na razie nie narzekam, kalibracja i jakos sobie radzi. Tura mam na joysticku i właściwie to przy turze najgorzej ten rewers, sprzegło dostaje ale nawet jesli chodzi o naprawy to warto włożyć tą kase i zrobic porzadnie niz kupowac cos innego i dalej kota w worku. tego juz w miare sprawdzlismy i jestesmy zadowoleni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 153

Szczerze mówiąc nie mogę powiedzieć że jest to główny ciągnik ale najsilniejszy z moich. Robi przy talerzowkce polzawieszanej 3m, agregacie uprawowym 3m, gruber też coś ok 3m i pług zagonowy 4x45. Do tego czasami w transporcie no i ładowacz cały czas.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 29 500

A jak sobie radzi w tym pługu? I właśnie jakiej firmy pług? Bo dużo ludzi mówi (sam jeszcze nie miałem okazji sprawdzić), że polskie stawiają dużo większy opór niż zachodnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 153

Nie powiedziałbym że tak jest, mieliśmy najpierw overuma 4 na zabezpieczeniach hydraulicznych ze zmienna szerokościa, ustawiony był na 16' i nie widziałem w różnicy w oporze z tym że nie za pięknie oral (kupiliśmy bo była okazja a był rwany o czym wiedzieliśmy ale pooralismy nim sezon i sprzedałem i jeszcze zarobiłem;)) a kupiliśmy nowy awemak polski 4x45 z zabezpieczeniami śrubowymi i rozstawiony jest szerzej niż overum i New Holland radzi sobie bardzo dobrze.Czasami pod górki na glinie załącze blokadę ale nie ma większych problemów. Ziemia w większości 3 klasa. Może tak się wydaje bo też słyszałem że ogólnie z hydraulicznym zabezpieczeniem pługi chodzą ciężej ale każdy ma swoją opinię.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 29 500

Dzięki za info. Wiesz na ile macie teraz ustawiony pług? U mnie są klasy III - V i jak próbowałem Forda w pługu 3 rozstawionym na 150cm to na III klasie nic sobie z tego nie robił i nwm czy do niego 4 z regulacją szerokości od 140-170cm czy 5 bez regulacji które biorą 200cm :/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 153

Wydaje mi się że lepiej jest wziąć 4 i ustawić ja szerzej, 5 będzie dłuższą a co za tym idzie na nierównościach będzie gorzej no i to dodatkowa Skiba czyli i lemiesz i odkladnica dodatkowo do wymiany jak coś. Ja mam 4x45 ustawiony szeroko na ciegnach i myślę że ok 200cm bierze, koło zakrywa całkowicie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.