Ford

Smerf na śniegu :D\nTeraz tylko pola więcej brać i robić. Po serwisie jeździ się aż miło :)



Informacje o zdjęciu Ford


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 30 539

Była wymieniona cała elektryka, uszczelnienie całego ciągnika, nowa dmuchawa, wymiana wszystkich płynów, czyszczenie chłodnicy, wymiana łożyska i simeringu na WOM'ie.Zakładałes Tura czy kupiłeś z turem? Ja mam w sumie tylko oznaczenie 6640.Ma turbine jak 7740. Ile twój ma koni?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 160

To spory serwis, zobaczyłem właśnie w innym zdjęciach ile wydałes na to. Kupiłem ciągnik od handlarza i u handlarza od razu tura założyliśmy. Niby ma 95km 4+turbo ale porównując Same Silver 100.6 105km 6 bez turbo to powiem Ci że zdecydowanie silniejszy wydaje mi się New Holland.a Same jest w bdb stanie więc mocy nie zgubił raczej. Z elektryka też przydałoby się popracować u mnie ale to tylko kwestia czyszczenia. Mocno pocil się przy WOMie? U mnie przy tylnej zwolennicy zaczyna delikatnie się pocic i przy wyjściu walka od napędu że skrzyni zaczyna kąpać jak się rozgrzeje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 30 539

No całkiem się lał olej.pierwszego dnia po kupnie nie wiedzieliśmy o tym i zostawiliśmy go na noc na kostce...Chyba nie muszę mówić jak to się skończyło. Okazało się że na wałek było naspawane kilka kątowników i jakiś rurek, aby WOM wgl się trzymał. Cały tylny korpus pojechał do szlifowania i dopiero potem tulejowanie żeby założyć oringi. Dużo z nim było roboty ale teraz bardzo przyjemnie się jeździ. Jak puści mróz to zobaczymy jak sobie radzi w polu. Jeszcze muszę porobić kilka poprawek wizualnych i będę naprawdę zadowolony. Tura masz obsługiwanego z joystickiem czy "wajchatronikiem"?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 160

To faktycznie kogoś fantazja poniosła, mi akurat rok temu wyskorzył taki zaworek w skrzyni w dystrybutorze od rewersu, puscil segier i lipa, hydraulika i wgl wszystko chodziło a ciagnik nie chciał jechać, opisywałem to na forum. Mieliśmy juz rozpoławiać ale dzieki użytkownikowi Falko77 z tego forum naprawiliśmy to sami bez wiekszego trudu. Ogolnie słyszałem rożne opinie na temat skrzyni i elektryki w tych ciągnikach ale jak na razie nie narzekam, kalibracja i jakos sobie radzi. Tura mam na joysticku i właściwie to przy turze najgorzej ten rewers, sprzegło dostaje ale nawet jesli chodzi o naprawy to warto włożyć tą kase i zrobic porzadnie niz kupowac cos innego i dalej kota w worku. tego juz w miare sprawdzlismy i jestesmy zadowoleni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 160

Szczerze mówiąc nie mogę powiedzieć że jest to główny ciągnik ale najsilniejszy z moich. Robi przy talerzowkce polzawieszanej 3m, agregacie uprawowym 3m, gruber też coś ok 3m i pług zagonowy 4x45. Do tego czasami w transporcie no i ładowacz cały czas.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 30 539

A jak sobie radzi w tym pługu? I właśnie jakiej firmy pług? Bo dużo ludzi mówi (sam jeszcze nie miałem okazji sprawdzić), że polskie stawiają dużo większy opór niż zachodnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 160

Nie powiedziałbym że tak jest, mieliśmy najpierw overuma 4 na zabezpieczeniach hydraulicznych ze zmienna szerokościa, ustawiony był na 16' i nie widziałem w różnicy w oporze z tym że nie za pięknie oral (kupiliśmy bo była okazja a był rwany o czym wiedzieliśmy ale pooralismy nim sezon i sprzedałem i jeszcze zarobiłem;)) a kupiliśmy nowy awemak polski 4x45 z zabezpieczeniami śrubowymi i rozstawiony jest szerzej niż overum i New Holland radzi sobie bardzo dobrze.Czasami pod górki na glinie załącze blokadę ale nie ma większych problemów. Ziemia w większości 3 klasa. Może tak się wydaje bo też słyszałem że ogólnie z hydraulicznym zabezpieczeniem pługi chodzą ciężej ale każdy ma swoją opinię.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RyszardOchdzki
  • 30 539

Dzięki za info. Wiesz na ile macie teraz ustawiony pług? U mnie są klasy III - V i jak próbowałem Forda w pługu 3 rozstawionym na 150cm to na III klasie nic sobie z tego nie robił i nwm czy do niego 4 z regulacją szerokości od 140-170cm czy 5 bez regulacji które biorą 200cm :/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • areczek00095
  • 7 160

Wydaje mi się że lepiej jest wziąć 4 i ustawić ja szerzej, 5 będzie dłuższą a co za tym idzie na nierównościach będzie gorzej no i to dodatkowa Skiba czyli i lemiesz i odkladnica dodatkowo do wymiany jak coś. Ja mam 4x45 ustawiony szeroko na ciegnach i myślę że ok 200cm bierze, koło zakrywa całkowicie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.