Skocz do zawartości


Smerf na śniegu :D\nTeraz tylko pola więcej brać i robić. Po serwisie jeździ się aż miło :)

Co widzimy na zdjęciu Ford?

Ciągnik Ford 6640, wyposażony w moc 85 KM, znajduje się na placu gospodarstwa podczas wykonywania naprawy. Napędzany silnikiem Ford o pojemności 4,4 litra z czterema cylindrami, model ten jest znany z niezawodności w wymagających warunkach pracy. Zastosowana skrzynia biegów powershift zapewnia płynne przełączanie przełożeń, co ułatwia manipulacje w ciasnych przestrzeniach, takich jak plac serwisowy. Maszyna towarzyszy w pracy przy innych urządzeniach rolniczych, co pozwala na utrzymanie produkcji rolnej w pełnej sprawności. Połączenie solidnej konstrukcji oraz odpowiednich parametrów technicznych sprawia, że Ford 6640 skutecznie wspiera gospodarstwa rolne w codziennych zadaniach.


Rekomendowane komentarze

To spory serwis, zobaczyłem właśnie w innym zdjęciach ile wydałes na to. Kupiłem ciągnik od handlarza i u handlarza od razu tura założyliśmy. Niby ma 95km 4+turbo ale porównując Same Silver 100.6 105km 6 bez turbo to powiem Ci że zdecydowanie silniejszy wydaje mi się New Holland.a Same jest w bdb stanie więc mocy nie zgubił raczej. Z elektryka też przydałoby się popracować u mnie ale to tylko kwestia czyszczenia. Mocno pocil się przy WOMie? U mnie przy tylnej zwolennicy zaczyna delikatnie się pocic i przy wyjściu walka od napędu że skrzyni zaczyna kąpać jak się rozgrzeje.

No całkiem się lał olej.pierwszego dnia po kupnie nie wiedzieliśmy o tym i zostawiliśmy go na noc na kostce...Chyba nie muszę mówić jak to się skończyło. Okazało się że na wałek było naspawane kilka kątowników i jakiś rurek, aby WOM wgl się trzymał. Cały tylny korpus pojechał do szlifowania i dopiero potem tulejowanie żeby założyć oringi. Dużo z nim było roboty ale teraz bardzo przyjemnie się jeździ. Jak puści mróz to zobaczymy jak sobie radzi w polu. Jeszcze muszę porobić kilka poprawek wizualnych i będę naprawdę zadowolony. Tura masz obsługiwanego z joystickiem czy "wajchatronikiem"?

To faktycznie kogoś fantazja poniosła, mi akurat rok temu wyskorzył taki zaworek w skrzyni w dystrybutorze od rewersu, puscil segier i lipa, hydraulika i wgl wszystko chodziło a ciagnik nie chciał jechać, opisywałem to na forum. Mieliśmy juz rozpoławiać ale dzieki użytkownikowi Falko77 z tego forum naprawiliśmy to sami bez wiekszego trudu. Ogolnie słyszałem rożne opinie na temat skrzyni i elektryki w tych ciągnikach ale jak na razie nie narzekam, kalibracja i jakos sobie radzi. Tura mam na joysticku i właściwie to przy turze najgorzej ten rewers, sprzegło dostaje ale nawet jesli chodzi o naprawy to warto włożyć tą kase i zrobic porzadnie niz kupowac cos innego i dalej kota w worku. tego juz w miare sprawdzlismy i jestesmy zadowoleni.

Nie powiedziałbym że tak jest, mieliśmy najpierw overuma 4 na zabezpieczeniach hydraulicznych ze zmienna szerokościa, ustawiony był na 16' i nie widziałem w różnicy w oporze z tym że nie za pięknie oral (kupiliśmy bo była okazja a był rwany o czym wiedzieliśmy ale pooralismy nim sezon i sprzedałem i jeszcze zarobiłem;)) a kupiliśmy nowy awemak polski 4x45 z zabezpieczeniami śrubowymi i rozstawiony jest szerzej niż overum i New Holland radzi sobie bardzo dobrze.Czasami pod górki na glinie załącze blokadę ale nie ma większych problemów. Ziemia w większości 3 klasa. Może tak się wydaje bo też słyszałem że ogólnie z hydraulicznym zabezpieczeniem pługi chodzą ciężej ale każdy ma swoją opinię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v